hihi samma här

Jag försökte komma in här på eftermiddagen. Men tji fick jag.

försökte åxå komma in men det blev en besvikelse när ja inte kom in:( men nu har dom fixat färdigt som tur är;P ja tro man blir lite beroende av o sitta o läsa här hela dagarna;D

Man skulle eg anmäla sajten för psykisk misshandel
har provat flera ggr i dag, och blivit mer o mer stressad , puh tur att det funkar igen.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Ha,ha bebbe är du så beroende?!
Hur har det gått med Saga är hon snart framme?
Det står bla på iller.ifokus och kanin.ifokus ett meddelande om att sajterna (hela ifokus) att det skulle vara stängt en stund idag..:) Dom skulle fixa nåt tror ja;)

#4 haha de blir ju så man gich själv o kollade andra sidor sen tillbax hit typ 5 ggr sen gav ja upp o for till stalle, o sen när ja kom hem funkade de igen!:D

#6# Lite sent att läsa det nu kanske. *ler* Men ingen skrev något på ridsport ju.

#4 *Asgarv*
jag trodde de gjort något på mitt jobb så jag inte skulle kunna komma in på sajten. fick upp någon ruta som jag skulle skriva in användarnamn/lösenord. blev riktigt sne…
men nu är det full fart igen..

Jopp, det är det full fart alltså. *ler*

#8: Jag var duktig och skrev ut det på de sajter som jag har. Antingen där jag är Sajtvärd eller Medarbetare. Här räknade jag stenhårt med att någn annan skulle göra det. man vill inte trampa någon värd eller Medarbetare på tårna i onödan liksom ;-)
Men det är rätt, jag förvarnade medlemmarna redan igår. ;-) Så jag har bara hört pustanden över msn om när det ska bli klart.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja, vi är inte arga på någon Åsa. Och när du skrev var det ju mitt i natten iaf. *ler* Då hade ju jag redan stängt ner så jag hade ändå inte läst det innan dom stängde av. För jag gick inte hit ut förrens på eftermiddagen. *ler*

#11 hade inte gjort mig ngt om du skrivit det… jag missade det totalt… :D

#13: Vad bra, så nästa gång skriker jag till här också om något särskilt händer ;-)
Audiatur et altera pars

ja gör det. du är ju nästan alltid online.. .:D

haha, japp nästan alltid. Fast jag sitter inte vid datorn lika mycket som jag syns online. Bara nästan ;-)
Audiatur et altera pars