Jag har fyndat
Jag var på prylmarknad i helgen och fyndade mig en i stort sett oanvänd säkerhetsväst.
Jag tänkte att den kan vara bra att ha om några år när min lillkille ska ridas in.
Den är en klass 3…är det bra ?
Jag betalade 400 för den…
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Passar den dig så är det väl bra.

Ja då den passar…annars hade jag inte köpt den ;o)
Men vad betyder de olika klasserna ?

Det har vi skrivit om förut har jag för mig. Försök att söka. Har inte någon väst så jag har ingen aning tyvärr.

Då gör jag det i morgon…är för trött nu och tänker stänga ner *gäsp*

Vet tyvärr inget om västarna…
Du får hem Lillkillen snart va?!
Vad tiden har gått snabbt, tyckte det var bara några veckor sedan stoet blev betäckt…

#5 Ja det är bara någon vecka kvar nu…vi har inte bestämt något datum än men det är väl sagt att det blir i början på december :o)
Jag trodde att det skulle kännas mycket längre, speciellt efter han blev född…men de här 1,5 åren har gått rätt snabbt ändå.
klass 3 är den bästa klassen;) Grattis till fyndet! Den får du rida i princip allt med.. Klass 2 är oxå helt ok, men dem är ej godkända för fälttävlan;) klass 1 har jag aldrig ens sett…
#6 - Aaaaah.. Oooh.. Så kul!! :) Jag kommer ihåg när du berättade på hastnet.se om att du skulle få ett föl.. ;) Det var ju inte länge sedan!! :P Grattis, grattis!! :)

#6# Perfekt väder är det ju också CBA. Ingen fara med att sätta hästen på lösdrift om en vecka. Det har ju inte ens hunnit bli kallt än ju. *ler*

#7 OJ, ok vad bra…nu ska jag ifs inte rida fälttävlan men ändå :o)
#8 Tack…tiden går sååå fort!
#9 Nej några kallgrader är det ju inte så det ska gå bra…nu längtar jag så förtvivlat ett få hem honom.
#10 - Jaaa.. Det gör den.. :) Snart är han väl inriden också.. ;)
Klass tre är säkraste klassen, även kallad lila…. om ajg minns rätt…. o man får rida fälttävlan (även om jag tien ger mig in på sådana självmordsuppdrag frivilligt :P)
har en globus 3a…… har använt den 2-5 gånger topps.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#11 Ja du, om dagarna fortsätter rusa fram såhär så är vi snart där :o)
#12 Den jag köpte ser inte använd ut knappt, allt är helt onött på den.
Då lyckades jag med ett riktigt fynd alltså :o)