Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 554 ggr
SarahPeace
0

jul i stallet = )

Snart är det dax att pynta stallet, det tycker jag är härligt, lr hur ? =)  vi ska börja lite på söndag, så jag tar lite bilder när vi är klar = ) ,

jag brukar även ha adventskalender i stallet=) , och jag hittade den PERFEKTA kalenderna! men fick den ifrån tidningen Penny, det är en  ponny och en katt som står bredvidvarandra .. hur jäkla mysigt som helst tycker jag bilden var på pennys adventskalendern, så åk till näärmanste affären och titta och ni ska ha adventskaldendern ! = )

brukar ni göra Jul i stallet ? = )

E_hjo
0

Sååå härligt! Ska bli kul att se bilder!
Jag brukar julpynta!!! Det är ju sååå mysigt (och dammigt)
Hahaha XD

Heda
0

Jag brukar med julpynta,eller gjorde när jag hade häst.

Men min häst kom alltid åt glittret på sin box även fall jag satte de så långt bort som möjligt så han inte skulle ha nån chans att tugga på de men de gjorde han ändå;D..

Det är jätte mysigt att jul  pynta i stallet men tråkigt att ta bort,jag brukade alltid vara sisst i stallet*lat;D*

gejsa
0

Vi slutade förra julen. Mina inackorderingar var för lata att göra det. Vi får se i år. Men vill dom inte så sätter jag upp adventsstake i två fönster och några grankvistar själv isf.

Mandysan
0

Jag ska sätta mig och skriva lapp om julpyntning i stallet, snart… Ska bara läsa lite till här inne först;)

Maja
0

Mysigt!! :) Jag vill gärna se lite julbilder sedan.. ;)

LinaN
0

Jag får se om min nya inackorderingsvärd tilåter julpynt för då ska det upp pynt kring harrys namntavla på boxdörren o sen ska jag sätta några grankvistar i boxen att gnaga på…..

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Murre_Uddiz
0

0# Jaadå:P På söndag e det pyntning i stallet =)