Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 806 ggr
bebbe
0

God morgon 22/5

Nu är jag klar med hästarna och sitter och väntar på några goda vänner, vi ska åka till Bakken i Danmark, i Maj o Juni gäller en Svensk krona för lika mkt som en Dansk på Fredagar (obs endast på Bakken ) så det gäller att passa på Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

oh vad roligt det hade varit att åka dit!

jag jobbar och ska göra det till 12,45 sedan är det att åka hem till familjen.

ophelia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#Ts  hoppas du får en jätte trevlig dag på Bakken.

Själv sitter jag här och övervakar Allys valpning.6 stycken är det än så länge är inte säker på att hon är riktigt färdig änGlad

J-Parnebo
0

idag ska jag städa mitt rum, och sedan ut på en runda i regnet med hunden. efter det blir det stallet, ska försöka rida idag .

jackiejohn
0

idag bär det av till lidköping ska på traktor pulling så hoppas de inte drar i och regna nu! Skrattande

sus-sharon
0

#2 hon såg välfylld ut, det blir nog några stycken, ja=)

jag är förkyld och håller mig mestadels i tv-soffan idag..

medarbetare på djurskydd.ifokus

Zaphix
0

Jag har övervakat min sjuka gerbil hela förmiddagen. Ska strax iväg till stallet och rida en sväng.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Repoort
0

Sitter på jobbet och har lunch för tillfället. Jobbar till 18.30 idag. Har precis varit på lekparken med de större barnen. Soligt och varmt ute.

Vad kvällen har att erbjuda får vi se sen. Talang semifinal gissar jag att dottern vill se

bubbelbubbel
0

hej hopp.

jag har precis lagt en fläskfilé i marinad, jag trotsar det mulna halvdassiga regnvädret och ska bannemig grilla ändå!

innan dess hade jag tänkt hälsa på hos pappa..

lisette
0

har nyss ätit efter en hästtur med lokes kusiner. hans äldsta kusin red merry, jag körde brago med lokes andra kusin. kanonbra gick det.

träffade på en traktor mitt inne på galoppvägen i skogen. fick lyfta förbi vagnen, tur man har en snäll häst. =)

nu väntar jag på att det ska sluta regna så jag kan gå ut och sköta om hästarna lite till.