Vad tycker ni om denna?
Jag letar häst och såg en annons med film..
Vad tycker ni om honom? Jag tycker att han ser fin ut, men han är inte så rund i nacken som jag skulle vilja ha.. men det kanske beror på ryttaren..?

ser ganska stor och "tung" ut, ingen häst jag skulle köpa iallafall.. :) tycker inte att den går i en så särskilt bra form heller, men somsagt det beror ju på ryttaren och den skulle säkert få en trevligare uppsyn om den jobbade riktigt, men den ser ut att behöva en del ridning för att komma dit
mjo, jag tycker oxå det.. men jag gillar färgen + att jag gillar utmaningar. så jag tror att jag skulle kunna få honom riktigt fin :P

väldigt låg i formen och hade velat ha den lite rundare.. men den kanske är ung eller bara lite riden?
vad är det för stam på den?
Medarbetare på Dressyr.ifokus
ja, han är 7 år och mest riden i skogen. han är: Leuthen-Goldgraf.
nån som vet om det är en bra stam?
rör sig trevligt i galoppen har en typisk goldgraf galopp bra påskjut men väldigt låg i formen inte jättekul fram me det går nog att rida fram mer gång i den, har själv en häst efter goldgraf- kaliber o kan bara säga en sak goldgraf hästar e ingen dans på rosor även om dom oftast är ritigt bra e dom väldigt skarpa och det e Leuthen med så tänk dig för innan både en o två gånger

#3 jag hade velat ha honom riden i en lägre form
han är samlad mer än vad han är utbildad till.
För övrigt så har han en hals som inte passar till kroppen och huvud för kort och för tunn, inget man kan rida bort.

#4 bra stam, ja :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus
okej, jag har funderat lite och det blir nog inget köp.