lite bilder fårn stalle idag;D

min shettis har lika tjock svans. ja men har ju och göra när hon brunstar.

ne nu får de räcka med bilder;P
nån som törs gissa på ålder ras mm?;P
Söt!! :) Hmm.. Ålder? 10-15? ;) Ras? Hmm.. Inte shettis, inte islänning, inte shire.. Inte nordsvensk.. Inte fallabella.. ;P Hmm.. Haha.. Renrasig eller korsning?

#15 fel;P..hon är en korsning;P
vi kan ju göra de här till en liten lek o låta fler gissa;P

hmm arab och connemara eller något sånt?
Haha.. Ääääh.. Ålder - 0-40.. ;P

#17 nästan rätt;P fullblod/connemara;P
o nu till åldern?;P

ingen aning om ras elr ålder, men fin pålle ! :)

#18 haha precis;P
20-22!! :D Kanske? ;)

Det skrev du ju förut i en tråd har jag för mig. Väldigt gammal typ 25-26 år. Rätt igen?

#23 fasike åxå;P nästan rätt 24-25 ;D glömmde bort att ja skrivit de tidigare;D men ni måste ju hålla med om att hon ser fräsch ut för o vara 25;P

Ha, ha jag minns mycket fast jag själv är gammal. *Ler*
Visst, han är jättefräsch för sin ålder. Skönt att se. Då vet man att hästen har skötits rätt i hela sitt liv oftast.

#25 haha inte som jag typ dement i förtid;P det är flera som sett henne som typ inte trott på att hon är 25 när dom ridit och sett henne;P o enligt henne själv är hon inte en dag över 5;P hoppade några skutt i sommras åxå oxh hon brallade som bara den;P

hon har tyvärr lite långa hovar just nu,syns på endel bilder och hovslagarn sku ha kommit i veckan men han kommer först nästa vecka för han hade inte hafft tid intnan och nu fick hon de där i benet men han sku komma när han har tid..var bara tvungen o lägga till de för hennes hovar ser inte bra ut och de är nog inte bara jag som tycker dom ser långa ut på bilderna..

#26# Hästen är ung som min Gobban då. Han blir ju 22 år till årsskiftet. Men ser ut som 5 och beter sig som 5. I går släppte jag honom på ridbanan en stund. Snacka om att bralla. Slog bakut och ner med huvudet och ruska medans han sprang. Han är en riktig ungdom. hehe

#28 haha precis som hon då;P är så kul att se att dom ännu har så mykke kvar o ge o att dom harså mykke livsglädje kvar;P