God morgon 20/5
Pang o bom… vilken d-vla smäll, vacknade 05.00 av att det mullrade lite, gick upp och drog ut alla kontakter sen la jag mig igen 05.15 kom en blixt och knall samtidigt så jag var säker på att det slagit ner utanför sovrumsfönstret, då var jag ju tvungen att stiga upp igen och kolla så allt var ok, efter det var det inte lönt att lägga sig igen så jag körde och kollade att det var bra med våra hästar, och det var det.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Jag ska snart iväg och plocka upp en kompis, sen ska vi iväg till stallet och fota och rida lite :)
Ikväll ska jag på fotboll och kolla på BP-Hammarby.
FORZA BP!
idag tror jag att jag ska mobba min mamma med politiksnack såhär ett par veckor innan valet. behöver någon att diskutera med, och johan totalvägrar.
Ska bara fixa med bildbeställningar åt kunder under dagen, och titta på film… Hemma med värk i hela kroppen + halsont.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
usch ja åska kan man säga att det gjorde ja! blir lugn dag i dag…
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Har jobbat idag, tredje inskolningsdagen! Känns bra! Måste ner på stan nu bara och köpa jobbarskor, har värk i tassarna!!

Varmt och soligt på förmiddagen då jag jobbade. Åkte till solariet efter jobbet och sedan hämtade jag flickan på skolan. På eftermiddagen har jag inte gjort något speciellt, städat och tvättat lite. Vi gjorde os klar för fotbollsträning men det kom ett åskväder så vi stannade hemma.