God morgon 19 maj
Sitter och väntar på att få åka till jobbet. Jobbar 10-18.30 idag. Ska sedan hämta dottern hos mormor.
Om det inte blir regn så ska jag ev. löshoppa grabbarna - om jag hinner
Några planer för dagen?

Ååh vilken bra idé! Löshoppa! De ska jag också försöka hinna med idag! De tycker ju hästarna är så skoj!
I övrigt så blir de en vanlig dag på jobbet :)
Sen har jag lovat att hämta min mamma på Landvetter ikväll.. den grisen har vart på canarieöarna i en vecka..
Ha en bra dag allihopa!
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..
Jag är ledig idag, så jag får helt enkelt se vad dagen bjuder. Inget planerat.
Skönt med såna dagar också ibland ;)
Är ledig från skolan idag så passade på att åka till stallet vid halv tolv för att ta träckprov.
Jag ville ha helt färskt träck, så jag tog in Astra i stallet och ställde på henne i gången så hon skulle bajsa. Hon bajsar 9 fall utav 10 på gången, det vill säga nästan alltid :P
Tror ni hon gjorde det idag? Absolut inte! Suck… dumma häst :P Orkade inte vänta hur länge som helst, så hon fick gå ut i hagen igen efter en timme.
På vägen hem kom jag på att det kanske var lika bra att hon inte bajsade, för snart är det långhelg, och skulle posten vara lite seg så skulle det vara försent ändå. Bäst att göra det nästa vecka, för att vara på den säkra sidan. Så jag är rätt tacksam att hon inte gjorde det på gången idag :)
Nu ska jag sätta mig och göra min naturkunskapsläxa.

vart i skolan idag…hade nationellt prov i kemi :S as svårt…., sen så har någon snott mina nycklar (vet nu vilka de är) men dom har ingen aning om vart de är nu hade en ring på som ändrar färg den tog dom men sket i resten
ska väl försöka rida sen har vart sjuk och haft ont i ryggen pga olycka i en vecka nu, red igår men men =)