Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1001 ggr
elin
0

Har du bra självförtroende?

Svara mig på dessa frågor:

Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc?
Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"?
Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp?
Är du trygg i dig själv?
Har du mkt vänner?
Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig?
Hur tycker du sj att du är som person?
Vad tror du dina vänner tycker om dig?
Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc?

Svara e ni söta :)

/Elin

shirley
0

Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc? jo vers rätt söt e jag nog ;-)

Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"? just inom skola har jag tyckt de va svårt. kan behöva fundera ett tag men sen ge jag mej f-n på de som ska göras å då tror jag på mej själv…

Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp? de tror jag alla har mer eller mindre… lite e mitt svar…

Är du trygg i dig själv? både ja och nej trygg i det stora hela men kan nog verka lite förvirrad :-/

Har du mkt vänner? så mkt vänner jag känner att jag behöver å hinner med iallafall å bra e dom me!!!!

Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig? skratta å flamsa! om jag inte e trött hungrig el nåt sånt då e jag grrrrrrrrrrrrrr!

Hur tycker du sj att du är som person? lite stressad ibland, men nog rättså snäll tror jag…..

Vad tror du dina vänner tycker om dig? nåt bra tror jag väl eftersom de e kvar ;-)

Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc? skryter nej men de finns en del jag tycker jag e riktigt bra på! de e vi alla på nåt!

CBA
0

Nej, men min make ;o)

Ibland, för det mesta.

Finns det någon som är 100% nöjd ?

Är du trygg i dig själv?
Absolut !

Har du mkt vänner?
Nej, jag är kräsen och har några få väl utvalda.

Har alltid nära till skratt :o)

Givmild, omtänksam och snäll.

Snäll och att jag alltid ställer upp för dom.

Aldrig, hatar skryt och självbelåtna människor.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

lisette
0

helt och hållet från dag till dag. vissa dagar superhet och andra dagar vill jag inte ta i mig själv med tång ens.

oftast

mina fötter

Är du trygg i dig själv?
beror på omständigheterna helt o hållet. kan bli otroligt osäker om jag är i en okänd miljö.

Har du mkt vänner?
nej, har valt dom med omsorg istälelt.

**älskar skratt
**
**ärlig, rak
**
**det får dom nog säga
**
är det något att skryta om egentligen? då bräschar man bara med vad man kan, men det ska ge något med. jag är inte duktig på något alls och det är jag inte rädd för att säga. men jag försöker.

elin
0

Har fått höra de alldeles för många gånger, så ja :$

Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"? Ibland, beror på vad det e för ngt.

Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp? Min näsa i profil!!! I HATE IT!!!

Är du trygg i dig själv? Jajjemen!

Har du mkt vänner? Japp :D

Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig?**Ler o skrattar ! Men har varit grymt mkt nere med :/
**
Hur tycker du sj att du är som person?**Glad, snäll,artig o trevlig :)
**
Vad tror du dina vänner tycker om dig? De ovan, hoppas jag (A)

Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc? Skryt är ju inte meningen, men sanningen :)

/Elin

Sehvrin
0

Jodå, det händer väl att jag tycker =)

**Inför prov och så har jag det inte så lätt för det, men om jag ska prata inför andra människor och så så är det bättre
**
**Nja, inte vad jag kommer på just nu….
**
Är du trygg i dig själv?
**Nja, ska jag vara ärlig så är jag inte alltid det, speciellt inte när det finns folk omkring mig som tror att jag är på ett visst sätt….
**
Har du mkt vänner?
**Nej, men jag har några bra vänner i alla fall
**
**Spänd och allvarlig tills jag fått koll på vad det är för människor omkring mig, då släpper spändheten (går olika fort, ibland nästan direkt, ibland inte alls) (gäller inte då jag känner personerna sens innan)
**
**Rätt osäker tills jag fått koll på omgivningen och personerna i den. Rätt så seg på att komma igång att göra saker (vilket ofta resulterar i att jag gör saker i sista minuten Fundersam) Mot andra anser jag att jag oftast beter mig trevligt, men är kanske lite för barnslig ibland….
**
**Rätt självsäker och duktig på allt… Snäll men med något jobbig personlighet ^^'
**
Jag skulle inte kalla det skryt, däremot gillar jag att få beröm och berättar gärna om bra saker jag gjort (eller visar saker jag ritat) och om jag inte får beröm för det när jag berättat/visat så gör det inte så mycket. Men jag tycker det är ok att säga "jag är bra" bara man inte gör det på ett skrytigt och överdrivet sätt.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Cevir
0

- Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc?
_Nej, dock inte. :/
_- Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"?Nej, eller jo. Om jag pluggar ordentligt till ett prov och kan mkt så kan jag vara lite så :)
**- Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp?
**Mina fötter, USCH!
**- Är du trygg i dig själv?
*_Ganska så, är rätt lungn och harmonsik oftast :) _- Har du mkt vänner? _Nja, rillräckligt! Om inte djuren inräknas förstås! :) _*- Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig?
**Till och från, det beror på vilket humör jag är på! Vissa dagar garbar jag hur mycket som helst, andra dagar kan jag vara jätte allvarlig!
**- Hur tycker du sj att du är som person?
**Jag tycker nog jag är hyffsat trevlig om det behövs(A), kan vara rätt rolig ibland tror jag. Aningen pervers ibland *tänker*
- Vad tror du dina vänner tycker om dig?
Vet faktiskt inte :P Det är väl olika från person till person. :) Hoppas på att dom gillar mig lite iaf ;)
**- Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc?
**Det hoppas jag inte att jag gör. Jag tycker iaf inte det :)

/ Sara & Casper

Diero
0

Hejsan svejsan i lingonskogen ;)

Jag tror själv att jag har rätt bra självfortroenden, men nu ska vi se vad svaren på frågorna blir :P

– Sådär…

– Ja, det har jag lätt för.

– Det vet jag inte vad det betyder.

Är du trygg i dig själv?

– Ibland.

Har du mkt vänner?

– Ca 7 st.

– Olika vid olika tillfällen.

Snäll, känslig, omtänksam…

Samma som ovan.

Inte jättemycket, men ibland ;D

/Mikaela - med självförtroendet :D

Diero
0

Hejsan svejsan i lingonskogen ;)

Jag tror själv att jag har rätt bra självfortroenden, men nu ska vi se vad svaren på frågorna blir :P

– Sådär…

– Ja, det har jag lätt för.

– Det vet jag inte vad det betyder.

Är du trygg i dig själv?

– Ibland.

Har du mkt vänner?

– Ca 7 st.

– Olika vid olika tillfällen.

Snäll, känslig, omtänksam…

Samma som ovan.

Inte jättemycket, men ibland ;D

/Mikaela - med självförtroendet :D

PimTheGreat
0

Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc? Ibland lite söt, men ibland hatar jag mitt utseende.

Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"? Nej, bara om jag känner mig säker och det är nog sällan jag gör det tyvärr.

Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp? Ja! Mitt leende tycker jag inte om. Vill jämna till mina tänder.

Är du trygg i dig själv?Ibland, ibland inte

Har du mkt vänner? Nej. svårt att lita på folk sen kompisar lurat mig. De jag har är jag rädd om och de är få och utvalda.

Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig? Jag skrattar och flamsar gärna.

Hur tycker du sj att du är som person?Ärlig, omtänksam, hjälpsam

Vad tror du dina vänner tycker om dig? Hmm…att jag är snäll kanske…vet inte. En vet jag älskar mig iaf…hihi….

Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc?Nej, skryter inte! Betyg kunde jag skryta om men har ingen anledning till det. Har inget inom ridning att skryta om och om jag så kunde skryta så skulle jag inte för personer som skryter är det värsta jag vet.

E_hjo
0

-Neeeej…. Absolut inte! =/

-Nej, verkligen inte!!

Typ allt….

Är du trygg i dig själv?
-Nääeee..

Har du mkt vänner?
-Lagom =)

-Skrattar JÄMT! =)

-Jobbig…

-Jobbig, överenegisk men snäll (hoppas jag..)

-Skulle aldrig få för mig…

Kan säga att jag vet med mig att jag har världens sämsta självförtroende… =/

Qabang
0

Tycker du att du själv är snygg, söt, het etc? Jo, det tycker jag väl ;) Oftast ialf, sedan finns det ju dagar som man inte alls trivs med sig själv.

Har du lätt för att tro på dig sj? Nae, det har jag nog lite svårt för. Men ibland..

Har du komplex för ngt på din kropp? Ja, tyvärr - Mitt leende (tänderna), men nu ska jag få tandställning (äntligen!), så det blir nog bättre.

Är du trygg i dig själv? I dem flesta situationerna, Ja!

Har du mkt vänner? Nej, jag har väldigt få men nära vänner.

Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig? Beronde på humör. Men jag är väldigt knäpp och svår att förstå sig på, med andra ord väldigt flummig.

Hur tycker du sj att du är som person? Envis, knäpp & Snäll!

Vad tror du dina vänner tycker om dig? Dem skulle nog beskriva mig som jag själv gjorde ovan..

Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc? Nej, usch.. Skrytare är det värsta jag vet!

Sandra
0

Usch, gillar inte att svara på såna här frågor. Men vad gör man inte för att få Elin glad =)

Nej, det gör jag inte.

Nae, jag har väl mina perioder tror jag.

Med tanke på mitt kassa självförtroende så har jag mycket komplex över mitt utseende.

Är du trygg i dig själv?
Faktiskt. Jag vet vad jag vill och vad jag kan.

Har du mkt vänner?
Nä, det har jag inte. Har svårt att lita på folk.

Jag skrattade mycket förr. Men just nu är jag väldigt allvarlig i allt jag gör =/

Just nu den tråkigaste som gått på denna jord.

De som verkligen känner mig tycker att jag är glad o sprallig. Men de som just träffat mig tycker nog att jag är en gnällig kärring.

Eh, nej. Finns ju inget att skryta om!

NinaToy
0

Ja. :)

**Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp?
**Nej. :)

Är du trygg i dig själv?

**Har du mkt vänner?
**Ja. :)

**Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig?
**Alltid glad. :)

**Hur tycker du sj att du är som person?
**Glad och positiv. :P

Glad och rolig. :P

**Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc?
**Nej.

Peppe
0

Vissa dagar lite kanske..andra vill jag bara gå å lägga mig igen…

Alltid! Är aldrig nervös inför prov, eller nåt sånt. Däremot inför idrottslektionerna…har aldrig spelat fotboll, innebandy och liknande så jag kan helt enkelt inte. Att alla andra i klassen är proffs på de gör ju inte saken bättre…Men allt annat, som matte, svenska osv alla riktiga ämnen-inga problem.

Min näsa!!!! Hate it! Gillar inte mitt skratt eller léende heller.

Är du trygg i dig själv?

Ibland, eller för det mesta…vissa dagar inte.

Har du mkt vänner?

Ja, men endast några få riktigt nära. (kräsen)

va förr alvarlig, men skrattar lätt nuförtiden.

Envis, blir arg fort som fasen, men det går över lika snabbt. Impulsiv och lite galen :)

Att jag är knäpp å galen…

Skryter gör jag inte. Tycker det är lite roligare när folk tror man är helt blåst men sen upptäcker att jag i själva verket är mycket bättre än dom. Ujuj, va förlägna dom blir.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

MiaMaria
0

Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc? Det beror helt på när och var, vandrar ajg omkring i stallkläderna o inte duschat sen i grå så känner jag mig ju inte direkt snygg o het, men utställt till vardags o fest så helt okHar du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"? Ja ganska, iaf inom områden jag vet att jag behärskar
Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp? Oxå beroende på, kroppen blir inte allt för vacker när man går ner alldeles för många kilon på kort tid, men jag är överlag nöjd, skulle kunna va bättre både här o där men som sagt, är överlag nöjd.
Är du trygg i dig själv? OftastHar du mkt vänner? Sanna vänner växer inte på träd, har fruktansvärt svårt att lita på folk pga kraftiga svek men ja, jag har många vänner, men självklart även få utvalda RIKTIGA vänner
Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig? Ler och skrattar
Hur tycker du sj att du är som person? **Snäll, öppen, ärlig, rolig, inte brydd för att säga det ajg tycker eller att ta i
**Vad tror du dina vänner tycker om dig? **Jag har fått höra ovanstående från dom ;-)
**Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc? Är det någon som frågar gör jag ingen hemllighet av vad jag själv tycker att jag är bra på, men man lär sig hela tiden nya saker och dom är jag noggrannare med att tå åt mig än att skryta om vad jag kan o inte kan

Milli
0

Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc?  Nej det tycker jag inte.
Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"? Nej, jag är väldigt pessimistisk mot mig själv.
Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp? jag har komplex för nästan allt på min kropp, särskilt min näsa…
Är du trygg i dig själv? Nej, det är jag inte. ajg går hela tiden runt och undrar hur jag ser ut och vad andra människor tkr om mig.
Har du mkt vänner? Nej, jag har några få "bästa vänner", har svårt att lita på folk, så då väljer jag några få som jag litar på.
Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig? Utåt är jag alltid glad och skrattar,kan bli irreterad ibland. Men egentligen är jag allvarlig och går och tänker på alla stora problem i världen…
Hur tycker du sj att du är som person? Jag  är väldigt självkritisk, blir aldrig nöjd med mig själv. Kräver mycket uppmärksamhet av min omgivning. Måste hela tiden ha bevis på att jag duger och ser bra ut. Jag är helt enkelt aldrig nöjd. Vill göra allt jobb själv, eftersom jag inte litar på andra människor klarar av att göra det.
Vad tror du dina vänner tycker om dig? Mina vänner tror jag tycker att jag är samtidigt väldigt allvarlig, samtidigt glad och rolig. Dom tycker nog att jag är ganska jobbig ibland, eftersom jag närsomhelst kan börja gråta och bli arg…
Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc? Jag gör ofta så att jag säger att jag inte är nöjd med en ska för att andra ska säga att det var ju jätte bra, just för att hela tiden söka uppskattning för det jag gör. Men skryter gör jag inte, eftersom det samtidigt är jätte bra gjort av mig, samtidigt som jag inte är nöjd alls…

Som avslutning kan jag ju skriva att jag nog har sämre självförtroende och självbild än dom flesta i min omgivning…

Maja
0

Det finns dagar då jag tycker att jag ser ut som någonting hämtat från en annan planet.. ;P T.ex. när man är sjuk och inte okrar fixa sig på länge.. ;) Men oftast gillar jag mitt utseende.. :)

Det beror på vad det gäller..

Ja, oj, ja.. Det har väl de flesta? ;) Eller? ;)

Är du trygg i dig själv?
Oftast.. :P

Har du mkt vänner?
Jag har hellre några få, riktigt nära vänner, än många som man inte riktigt kan lita på.. Har varit med om det många gånger, då jag har trott att jag kunde lita på en vän, men det har visat sig vara helt fel.. :/

Jag garvar alltid.. Säg "gaffel" och jag garva åt det i 10 minuter.. :/ Sjuk humor.. ;)

Snäll, rolig, trevlig, omtänksam.. :)

Samma som på föregående, hoppas jag.. ;)

Skryter vet jag inte, men det är ju alltid kul att berätta!! :)

1111
0

Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc? Till & från. Min sambo får mig helt klart att känna mig duglig på den fronten :)
Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"? Det beror väll på vad det är för prov ;)
Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp? Nej.
Är du trygg i dig själv? Tveksamt.
Har du mkt vänner? Så många som jag har tid för…
Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig? Jag upplevs nog åt det stela hållet till eftersom jag har lite anorlunda humor.
Hur tycker du sj att du är som person? Osäker förutom när det kommer till hästarna.
Vad tror du dina vänner tycker om dig? Mina vänner lär väll tycka om mig, annars vore de inte mina vänner ;)
Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc? Nej.

[slo]
0

Ja, ibland.

Jag lever efter frasen "det löser sig alltid på ett eller annat sätt" :D

Räknas det som komplex om man är sur på sig själv för att man råkat bli lite slapp? I så fall, ja.

Är du trygg i dig själv?
Beror på situationen…

Har du mkt vänner?
Nej, och glad för det. Hellre några få nära :)

Beror också på situationen… Jag har udda humor, så jag tror jag oftast uppfattas som ganska dryg av dom som inte känner mig.

En liten jävel med glimten i ögat :)

Det är upp till dom.

Nej, här håller jag med peppe… Mohahaha :D

bubbelbubbel
0

**Tycker du att du själv är snygg,söt,het etc?
**skulle jag nog inte påstå, men ibland ;P
**Har du lätt för att tro på dig sj, ex "de kommer gå bra på provet idag"?
**nu gör jag ju inga prov längre, men på den tiden jag gjorde det, så ibland visste jag att det skulle gå som en klocka, helt och hållet pga ifall jag hade pluggat eller inte ;P
**Har du komplex(stavas de så??) för ngt på din kropp?
**eh…jo..
**Är du trygg i dig själv?
**för det mesta, jag har insett sista året att folk gillar mig även om jag inte alltid gillar mig själv..
**Har du mkt vänner?
**ganska många ytliga, men också många bra nära :)
**Ler du o skrattar mkt eller är du mer spänd o allvarlig?
**haha, förmodligen flamsigast på jorden.
**Hur tycker du sj att du är som person?
**jag tycker jag är glad och trevlig och väldigt snäll. ibland för snäll för mitt eget bästa. kan vara väldigt barnslig och väldigt svår.
**Vad tror du dina vänner tycker om dig?
**förhoppningsvis att jag är snäll och glad.
men jag vet att många uppskattar att dom kan prata med mig om allt. och att jag är så bra ;)
**Skryter du mkt om dig sj, ex ridmeriter, bästa betygen på prov etc?
**nä, finns ingen anledning, vill folk veta så får dom väl fråga :)