Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 925 ggr
bebbe
0

God morgon 18/5

I natt har vi fått 8 mm regn och det duggar fortfarande lite, inga nya föl i dag, ska ut och jobba lite med veden strax. och förbereda för gödsling av lösdriften, grannen kommer i morgon med bobcaten.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bell
0

God förmiddag på er

Jag sitter hemma idag o pluggar. Tenta om två veckor, Tyst Mycket som behöver nötas in. Men snart blir det sommarlov.

Hästarna ska ridas en sväng under kvälls timmarna, tack o lov för ljusetGlad

lisette
0

har regnat helt sjukt mycket idag.

inget speciellt planerat idag.

bubbelbubbel
0

eeh, god förmiddag!

jag är ledig hela veckan, så idag hade vi planer på att åka en sväng till ullared..

Molla
0

Regnet det bara öser ner….

Om en timme börjar min första dag på inskolning till sommarjobbet, *ghhaa*. Nervös!!

Repoort
0

Här har det varit strålande sol på förmiddagen. Nu är himmlen full av moln men det är varmt och inget regn.

Ska inte göra något speciellt resten av dagen

Maja
0

Min dag ser ut så här:

Vakna - Plugga - Plugga - Seminarium - Plugga - Äta smörgås - Plugga - Plugga - Plugga - iFokus - Plugga - Plugga - Plugga - Plugga - Plugga - ICA - Plugga - Plugga - Äta - Plugga - Plugga - Sova.

__iE
0

God dag!

Hade min sista praktikda i fredes så idag är jag hemma och skriver på APU-rapporten, elr ja, är färdig nu och håller nu på med projektrapporten. Så en massa plugg helt enkelt..

Ska vara duktig och laga mat sen, haha!

bubbelbubbel
0

buaah..

kom hem från en utflykt till ullared för en stund sen, jösses vad grejjer man kan få med sig hem!

men alldeles lagom med folk, inga kassaköer, och fint väder.