*Bildtråd* Skitgrisar!
Hej hej!
Jag kom på en lysande idé! På iFokus har vi ju många fina bildtrådar på alla vackra hästar MEN vi har inte någon där vi visar upp lurkbilderna :)
Här skulle jag vilja se bilder på era hästar från de dagarna då dem verkligen lyckats bli ett med marken :)
Så kom igen och visa bilderna ni helst inte vill att någon ska se på älsklingarna!
//Marielle
P.s de är egentligen bara för att jag ska få veta att de finns fler "Hästgrisar" i Sverige.. =)
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Vilka härliga skitgrisar! Vi har fortfarande snö så än så länge har jag rena hästar på kvällen. Men jag vet vad som väntas. Reddie är en riktig skitgris och rullar dagligen i lera när/om den kommer.

Abbe var en riktig skitgris när han levde =)
Jag har ingen häst, jag har en gris. Så lerbilder finns det gott om… (hon har tre vita strumpor i normala fall…)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Och en till, från i år. Den andra var från förra våren.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Gud vad mycket härliga bilder!
(Om inte annat slipper jag känna att det BARA är min häst som rullar sig xD)

Schnyggingar!

#14 hahaha jag har också en gris :) Härligt att se att hästgrisar finns på fler ställen i landet :) hahaha
// Marielle
#18 Jaa… Min gris rullar sig minst en gång om dagen. På den första bilden skulle jag precis plocka in henne. Tänkte bara ta ett par bilder först, och vad tusan gör inte grisj*veln om inte det här… Och äckligt nöjd såg hon ut efteråt också.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#19 hahahahahha man blir så ledsen när dem gör så haha UC han springer och kastar sig i geggan redan när han ser min bil komma hahahaha
// Marielle
#20 Hahaha det är elakt.
Jo jag har helt enkelt insett att jag kan glömma att planera in ridning såna dagar det finns lera i hagen. För då kan jag inte lägga nån sadel på henne. Och det värsta är att hon troligtvis ska betäckas med en hingst som är likadan, om inte värre…
Kan ju bara tänka mig hur fölet ska bli. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hahaha de blir kanske en Isis med äkta "grisepass" hahaha nä de va ett dåligt skämt men hua hoppas de blir en fördelaktig färg på lilltrollet i så fall :) Då ser ju pållen snygg ut på håll :)
// Marielle
#22 Hahaha. ^^ Det värsta är att det finns risk för skäck…
Men jag kan ju alltid låtsas att det är en helbrun häst. Precis som jag låtsas att min häst är utan strumpor under vår och höst. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Haha jaa, vi får väl köra på den! Här ser vi att den förhoppningsvis blivande pappan kör på samma taktik.
Dock var det ju torrt då, och jag har tyvärr ingen bild på hur han såg ut de dagar det inte var det… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hahaha härligt! Jag håller tummarna för att de blir en liten lerbebis och önskar dig en fortsatt trevlig kväll.. nu är det sängdags snart! :) ha de bra! kram kram
// Marielle
Nej nej, en ren bebis! Plus och plus blir minus, eller hur var det? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport