Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 2174 ggr
elin
0

Ot: Hur är du som person?

Japp, som frågan lyder, hur är du som person?

Jag själv är glad, rätt snäll om jag får säga det själv.
Kort stubin och har mkt humör när jag sätter den sidan till. Jag har skinn på näsan och vet vad jag vill. Flört

/Elin

[Angel88]
0

Jag kan vara snäll, men oxå väldigt elack om ja vill. Ja e glad för det mässta, men har rätt kort stubin när det gäller vissa saker. Ja är fruktansvärt envis, vill ja ha en viss sak på mitt sätt ska det vara så (i viss mån)..

Annars e ja både glad och omtänksam

Cilla89a
0

glad, positiv till det mesta, ger allt och alla en chans, extremt kontrollbehov..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Chestnut
0

Är väldigt envis och tydlig med min åsikt om saker och ting, går sällan som katten runt het gröt. Men är snäll som person med en realistisk syn på livet. Omtänksam, bryr mig om hur andra mår och ser detaljer och det stora hela.

Med vänliga hälsningar
Chess

petronellaa
0

Jag är otroligt envis ^^ men snäll och bryr mig mer om andra än mig själv. Jag ger mig inte i diskuisson utan jag ska " vinna" det. Är ganska rolig av mig och dom flesta skrattar i min närhet Haha :D

thilda-
0

Jag är väldigt snäll, glad och rar för det mesta hehe :)
Är inte så lätt retlig utan jag är lugnet själv. Jag stressar aldrig även fast jag måste ibland utan, det är lugna puckar här hehe.
och jag är en brud med skinn på näsan och står för vad jag säger/ har för åsikter. Och jag kan vara väldigt envis o tjurig då jag sätter den sidan till :)

Peppe
0

Jag är väldigt logisk och gör en plan blixtsnabbt, men sen har jag väldigt svårt att följa den planen i praktiken (väldigt dålig självdisciplin). jag löser problem väldigt fort (men har väldigt svårt för att förmedla hur jag tänkt)

jag pratar fort som attan så folk knappt hör nånting (kanske för att jag pratar så fort så jag snubblar på orden? Flört), är något disträ och har svårt att ta något allvarligt. jag är både lättstressad och svårstressad, jag blir aldrig nervös för att stå inför publik och förbereder aldrig utan improviserar allt, men håller samtidigt på att dö av minsta clear round-hoppning ;) 

jag underhåller gärna folk och är inte rädd för att göra bort mig så länge stämningen inte är allvarlig. jag är ingen allvarlig människa och jag gillar inte när det blir allvarligt heller, gäller allt. jag är en sån som kan säga precis vad som helst, när som helst

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

elasive
0

Jag är en ganska trygg person i mig själv, genuint snäll kan man väl säga. Är mestadels lugn, glad och positiv. Men det finns en sak jag aldrig tolererar - människor som knappt känner mig, men ändå har en massa åsikter om vad jag ska göra och inte göra. Då blir jag rejält ilsken ;)

Pratar väldigt fort för det mesta, så jag snubblar på orden xD

Jag har lätt för att skämma ut mig, och sedan skratta åt det. Kan bli hemskt fnissig med kompisar!

Kan dock bli hemskt tvär när människor kommenterar allt jag gör. "Varför gör du sååå… Ja, hon gör ju så för attt…"

Gaaah xD

sthlmsjenna
0

Jag är en glad, energisk och social tjej. Är väldigt bestämd, envis, ledartypen och lättlärd.

Är finsk så har det såkallade "finska tempramentet". Och jag har inte direkt liiite finskt temprament, utan till 110%!

Sthlmsjenna - Sajtvärd på ridtravare.ifokus. 

Sveriges största ridtravarblogg - http://stockholmsjenna.se

Denna kommentar har tagits bort.
Marija
0

Envis som synden, har kontrollbehov ;) Social (ibland för social) med rätt personer. Säger vad jag tycker och har ofta svar på tal!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

hannabrink
0

Hmm .. rolig, glad och blond (a)

Eastwoods
0

ENVIS som satan,otroligt pratglad, mongo och skrattar nästan alltid.. snäll för det mesta och oftast glad. kortaste stubinen i sverige och blir väldigt aggresiv när jag blir arg brukar jämt ha sönder saker som tv, dvd 2 datorer och massa mer :'D tkr inte om småbarn, väldigt egen och har massa konstiga saker för mig :3 som pratar med saker och med mig själv och det kliar i öronen närjag äter glass och bortsar tänderna,sånna saker.. väldigt bestämd och ganska lättlärd.

och om jag har bestämt mig för att göra nått så ger jag alltid 120 procent och det SKA gå :)

__iE
0

Snäll, social, envis när det gäller vissa saker, otålig ibland ;D Och så vill jag ha koll på vad som händer etc :)

Zadeira
0

Jag är ganska osocial, men mina vänner kan alltid lita på mig. Är generös och ärlig.

Jag har lätt för att oroa mig, och stressar upp mig över småsaker ibland, men visar det sällan utåt utan håller en lugn fasad.

Jag är inte överdrivet glad och positiv, men har blivit mycket bättre känslomässigt på senare tid och är mycket gladare i allmänhet.

Jag är nog ganska bekväm av mig, gör oftast inte mer än jag måste. Nöjer mig med lite här i livet och siktar inte högt.

bubbelbubbel
0

jag är dumsnäll, och har haft mental träning med mig själv i flera år om att jag ska lära mig att säga ifrån när det är saker jag inte vill göra och när det är saker jag tycker är fel. det börjar gå bra nu :)

annars är jag glad och skrattig, och kan vara väldigt sprallig och hoppa runt, samtidigt som jag lätt kan ligga på soffan en hel dag och inte göra något.