Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1104 ggr
RubHel
0

En dag i stallet (video)

Vad jag har kämpat med den här videon! Jag har säkert lagt ner 3-4 timmar på den (mesta dels av tiden gick åt att starta upp Windows Movie Maker efter att det kraschade var och varannan minut).
Synd att kvalitén försämras så mycket på YouTube men men, man ser vad det är åtminstone.
Och texterna.. jaa.. dom blev helt konstiga. Jag hade fixat med textstorlek och så till alla bilder/klipp men jag glömde kolla dom innan jag sparade videon. För efter varje gång WMM kraschade så ändrades storlekarna av någon anledning. Huvudsaken är att man ser vad som står.

Tyvärr hann jag inte presentera alla hästar (Stiletto, Dogge, Rita Sund och Queenie är kvar). Finns två anledningar: 1. En video får vara max 100 MB stor om man ska ladda upp den på YouTube, den blev 102 MB från början så jag blev tvungen att ta bort lite. 2. Jag har nästan inga videor eller bilder på dom hästarna.

Nu ska jag sluta babbla och hoppas på att nån har hängt med i allt jag har sagt och åtminstone vill titta på videon =P
Det kan ta ett tag att ladda den då den är 6 minuter och 20 sekunder lång.

http://www.youtube.com/watch?v=jKmcDyffvfk

Luthien89
0

Fin video du gjort :)

bubbelbubbel
0

snyggt jobbat ;)

geea
0

Jättefin video, det är så mysigt när det är musik till!

Heda
0

Jätte bra gjort tycker jag,och välldigt bra med musiken i bakrunden=)ger dej 10 +++++ ;)bra gjort!

elin
0

WOW ! :D

/Elin

jen
0

jättefina hästar!! speciellt Astra gillade jag Skrattande

bebbe
0

Oh den som ändå kunde göra något sånt, undrar om det finns någon som kan visa mig hur,***Lisette tigger tigger Hemlis

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Maja
0

Vackert!! :) Fina hästar.. ;)

SarahPeace
0

Guddddd vad braaaaaa :D !!! så kul med sånt här = D  och du är verkligen duktig på sånt : )

Cevir
0

Jag tycker videon blev jätte bra iaf :) Det var kul att se dom hästarna som stog där :)

/ Sara & Casper

PimTheGreat
0

bra film. jättekul att titta på. Önskar man kunde gjort en själv. hade varit skoj

__iE
0

Fin!! :D

Julia
0

bra men lite skakigt i början:P

Men det är inte så lätt att filma när man går

steffy
0

mycket fint filmat. jättebra film

Mendela
0

Himmla trevlig film :)) och snygga hästar speciellt hingsten, det var en snygging Räcka ut tungan

RubHel
0

Vad glad jag blir att ni tycker om den =D

#13 Det var meningen att det skulle vara skakigt, jag slängde lite extra med kameran när jag gick =P

#15 Ja han är riktigt snygg =D Tråkigt att han inte kommer stå så länge i stallet. Han åker väl om kanske 2-3 veckor.

Mangis
0

Jättefin film! Hästarna var jättesöta allesammans. Jag hoppas att du inte tar illa upp nu, men jag tyckte att den ridna hästen såg lite halt ut. Svårt att se men för mig såg det ut som om han nickade, kanske bara var en tillfällighet dock. I övrigt fint filmat och trevligt stall. Kul idé!

E_hjo
0

Jättefin film! =)
Måste fråga:
Har du köpt Astra nu?

RubHel
0

#17 Han fastnade i gallret som satt för hans fönster för två veckor sedan och är väl inte helt bra, men han verkar inte ha ont. Ägarna kollar honom noga både före och efter ridning och han har känts jättefin.
Men det syns väl fortfarande spår efter det.

#18 Japp det har jag :)

E_hjo
0

Så kul =)

Sandra
0

Den som väntar på nåt gott… Det tog ett tag att ladda filmen, men det va det ju värt. Jättefint ser ni ut att ha! Astra utmärker sig verkligen i flocken. Prinsessan i det hela på nåt vis =)

MiaMaria
0

Såg att Astra är efter Musse, det hette pappan till den knabstruppern jag hade oxå, om jag inte minns helt fel, måste kolla det. Vet du något om den här Musse-pappan??

RubHel
0

#22 Nej jag vet inget mer än att han heter Musse, tyvärr. Men kanske Linda vet?

NinaToy
0

FINT!!! :D