Provridning
Iiiih, snart är det dags för mig att komma och provrida på Jainten :O :) Känns jättenervöst, och jag kommer garanterat göra bort mig då senast jag red var i somras.
Men men, har förklarat för henne att det var ett tag sedan och att jag antagligen kommer vara välidgt nervös.
Hon sa att det är lugnt, hon hade själv inte ridit på 5 år när hon fick honom och hon var också väldigt nervös när hon skulle upp i sadeln igen.
Hon ville att jag skulle komma och provrida eftersom det var en till tjej som var intresserad men hon hade inte hört av sig, så jag hoppas att jag får honom :)
Så nu ska vi bara bestämma ett datum :)
Och jag måste skaffa lite nya ridgrejer ju! ^^ Har inga ridbyxor, inga ridstövlar, ingen väst, men hjälm kanske kan fixas fram (ska ha en i källaren har jag för mig).
Hade allt förut men nu har jag växt ur det :P
Önska mig gärna lycka till! :) Det kommer behövas ;)

Lycka till :) Det kommer säkert gå jätte bra!
Det kommer gå bra 
Känn er bara för med varandra och ta gärna en liten skrittpromenad…
Kan ju se om jag har några gamla grejor du kan ta över efter mig om du vill… Ligger nog lite granna och skräpar i förrådet 

Åh, får jag följa med? x) Du ska väl åka med J***s?
Det kommer säkert gå bra! Man är alltid lite nervös när man ska provrida, iallafall är jag det, men det släpper ju ganska snabbt!
Tack allihopa! :) Jag hoppas såklart att det ska gå bra, men med tanke på att jag faktiskt inte suttit på en häst på nästan ett år och dessutom inte på en riktigt så stor häst känns det lite pirrigt, men det ska nog gå bra när nerverna väl har lugnat sig :)
#2: Tack för erbjudandet och omtanken! :) Men jag tror att jag ska skaffa nya grejer, ska ju hålla på med detta långt framöver och vill gärna ha något som jag själv valt ut och trivs bra i :)
#3: Det får du nog, bara du inte skrattar åt mig ;)
Lycka till!
#6: Tack! :)
Jahopp 
Det blev som jag hade trott, tänkte väl att det var lite för bra för att vara sant.
Pappa insåg till slut att min lillsyrra inte kan ta hand om en häst, och då kan inte jag ha en heller då den skulle bli ensam.
Känns väldigt tråkigt nu när jag har fått tacka nej till Jainten och allt..
Så det blev ingen häst nu… Ytterst tråkigt.
Men men, min tid kommer, hoppas jag.