Dagen med stort D!!
Ja i dag är det Dommerdagen!
Kl: 17,30 ska jag och Granda vara hos veterinären. Så idag kommer domen. Är hon bättre eller är som sämre, eller ingen skillnad alls?.
Snälla hjälp mig att be några böner för henne idag, och håll en tumme var!(två betyder otur).
Är så rädd för vad dommen kommer att bli.. Har haft en hel***s huvudvärk sedan ja vaknade, har knappt kunnat sova i natt..
Snälla låt min tös vara oki….
Håller tummen för er!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Lycka till!

Känner med dig.. lycka till!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.
Håller tummarna stenhårt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Håller tummen, hoppas att det går bra oc hatt hon blivit bättre
#4 nej!! bara en tumme, två e otur!!!

tänker inte säga t ordet då det sägs ha otur det med….
be nu böner för min dam… stärkande böner, snälla…
#6 Då släpper jag den ena! 

håller tummen att hon är bättre :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Håller en tumme att det har gått bra!
Vi vill veta!!

Hoppas att du snart kommer in här med ett positivt besked
Hoppas det gick bra.
Håller EN tumme.

håller en tumme!
håller tummen att granda ska vara bra.
Hej allihop. ni måste ha hållt tummen hårt, har var endast lite halt på vänster fram nå, så det va väldigt possetivt. Så från att vara dödsdömd till att få ett ganska possetivt resultat e ja otroligt lycklig över..
Vi sprutad henne igen fram. så denna veckan ska ja leda henne i 15-20 min, och nästa vecka får ja skritta henne uppsutten 20-30 min i två veckor ska på återbesök den 4 juni…
så fortset ni hålla tummen för oss.
Till och med vetten sa att hon hadde rätt så fin stam, så hon e bra avelsvärde på trav sidan…
och ja fick sådant beröm för hon tyckte hon var jätte fin, jätte blank i pälsen, en undrade till och med om det va pälsglans o va stollt ja va när ja sa nä det är ja som rycktar bra och att min häst trivs bra nu.. Granda va jätte duktig, lite kiv att gå in i transporten påväg till vetten, men det va bara att peta till henne med ett dressyr spö på sidan lätt..
Är så himmla lycklig, hitids har detta gått på nästar 5500kr, så ja tycker inte det är så farligt bara hon blir frisk och bra igen..

Vad skönt att det går åt rätt håll, håller tummen fram till nästa besök =)
gud va skönt att det blivit bättre :) håller min tumme fram tills hon blir bra
Åh vad skönt!
Vad härligt :) Håller tummen för er i fortsättningen!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#15 kul att det blivit bättre!
Anne är riktigt duktig, vi vänder oss numera alltid till henne. Jag har bara positivt att säga om henne.
#15 hej.. där va du det va du med sadlen va..
ja tappade bort dig.

ja det e jag med sadeln
# hehe. ja har tänkt på den länge.. fast nu e hon nog tyverr för "fet" för den.. hihihihi..

Vad skönt :) men hon är väl försäkrad? hur funkar det mellan den kliniken och försäkringsbolaget?
#24 nej ja blev lurad med det.. en vecka inan ja hämtade henna ja hon bara "ja just det ja hov va vist oförsäkrad", så det blev en panin försäkrin och den tar ej hältor, men men sånt e livet… häldre mindre pengar och en frisk häst än fickorna fulla och en död häst…

#15 åh gud vad jag önskar att jag också hade fått ett sånt besked förrförra veckan.. men så blev det inte, min ängel fick vingar på riktigt.
hoppas det går bra med ditt sto i alla fall! men är vet. positiv är det säkert lugnt, håller en tumme för er!
håller en tumme för fortsatt tillfrisknande!

#25 fast det finns ju försäkringsbolag som har reservation mot hälta på fullblod och travare… kanske alla till och med?
#26 va hämskt… men h*n lever vidare i himmelens grönska på dom evigt gröna ängarna.. tänker på er..
#28 vist finns det resevationer, men hon var först halt på två ben (diagonalt Vf, hb). tyckte det va onödigt att ta en dyrare försäkring när ja ändå får stå för allt själlv. bättre att besiktiga och försäkra om när hon e frisk.. Hon är ju som sagt på god väg… Hon e min älskling och ja tycker hon e värd denna chansen…
Det är så underbart nu, hon har börjar gnägga till mig när ja kommer ibland känns så härligt.

Vilket härligt besked. Hoppas det fortsätter att gå åt rätt håll