usch för denna värld.
jag är arg på världen just nu, väldigt arg.
i min lilla stad, en liten skithåla.
lyckades två unga människor på en och samma natt försvinna.
en i en överdos, om den var menad som en överdos, eller om det bara råkade bli så, är väl ingen som vet, men han var 18 år.
det ska inte hända.
den andra var förmodligen påväg hem, förmodligen från en fest eftersom han gick på vägen, ingen vet hur det hände, men någon hittade honom så pass illa tilltygad på vägen att dom inte ens kunde identifiera honom. och hur vidrigt är det inte ?
på just den vägen dundrar tunga lastbilar fram ständigt, och jag hoppas för allt i världen att det gick fort.
men det aset som inte ens stannade, må han må riktigt dåligt, -om han ens märkte något, var det en lastbil så vet man ju inte.
men ändå..
det är så hemskt, det har varit så himla mycket på sista åren att jag bara undrar när det slår tillbaka och drabbar mig.
jag kom lika lindrigt undan denna gången som alla andra gånger det har hänt, genom att bara veta vilka dom varit.
han i bilolyckan hade jag en kort bekantskap med för ett par år sedan, men han sen dess bara sett honom och inte mer med det.
men ack så snäll, och det ska inte hända !

Usch ja, världen är en orättvis plats att leva på. Tyvärr den enda plats vi vet av just nu i alla fall. Och det mest tragiska är att inget verkar göras för att det ska bli bättre. Med risk för att låta gammalmodig säger jag: Det var bättre förr.
Beklagar dina bekantas tragiska dödsfall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
det var nog bättre förr, det kan jag nog hålla med om.
frågan är vad som händer sen, jag hoppas något fint händer, att man kommer nånstans, tänker jag på döden som ett tomt hål då får jag panik. fint och varmt ska det vara där..
Usch, det är hemskt..:( Var en 17-årig tjej som hittades död under en bro här i närheten för ett par veckor sen.. Det är fortfarande ingen som vet vad hon dog av..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
hua ! läskigt värre, så himla jobbigt när man aldrig får reda på vad som hände heller..

Ja, man vet aldrig när det är dags att vandra vidare. Tack och lov kanske.

Usch, obehagligt när sånt där händer så nära en själv också =(
Men även om en lastbil är stor, så märks det garanterat om du kör på nåt så stort som en människa. Det undgår ingen. Vet de att han blivit överkörd?
det märks kanske inte om det är släpet som åstakommit det.
ja, han måste ha blivit överkörd, dom hittade honom på vägen, och misstänker att han blivit släpad ett 50tal meter efter vad som nu träffade honom, plus att han inte gick att identifiera på plats…=/

Usch, vad hemskt =( Jag har svårt att tro att man inte märker. Men det finns ju folk till allt det har vi ju märkt. Hoppas verkligen att inget sånt här händer igen =(

I Kvällsposten igår läste jag om en 14 årig tjej som hängde sig efter 7 år mobbning i Falkenberg……fruktansvärt!!!!!!
jag hoppas också att dom inte märkte det, annars är det riktigt för jävligt, men jag hoppas ändå att samvetet kommer till känna och dom kryper fram, hit and run är ju värre än att stanna på platsen och ta hand om vad man åstakommit.
aah pim, tror jag läst nått om det med.
var det hon som enligt rektorn bara var känslig och inte alls mobbad ? så jävla vidrigt.