Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettersjukdomarskötselvård
Läst 569 ggr
lisette
0

djurpratare

jag var i tollarp och handlade lite grann nu när jag var på väg hem från flygplatsen. brukar kolla lite på anslagstavlan och hittade idag ett anslag om en hästpratare…

helt ärligt är jag lite sugen på att ta hit henne och se vad hon kan koka ihop om mina pållar.

jag är nog mest sugen på att se om hon kan prata med wesley med. han gnäller ju heeela tiden, hon kanske kan förklara varför han gör det…

*fniss*

vad tror ni?

Thinka
0

ja du…jag har anlitat en djurpratare en gång för skojs skull.

Den hästen jag hade då och en hund. Hästen var flummigt, men på hunden fick jag reda på sånt som jag inte visste som jag kunde kolla upp med föregående ägare. (hunden är en omplacerings hund med tre olika familjer bakom sig)

Qabang
0

Tycker absolut du ska testa,
dvs om det inte är alldeles för dyrt och slöseri på pengar!
Det kan ju vara en kul grej,
även om jag har svårt att tro på "djurpratare".

bubbelbubbel
0

gör det, varför inte lixom ?
det är ju bara att prova, sen kan du ju solla själv av vad du tror är möjligt, och tro på vad du vill ;)

lisette
0

ja eftersom andreas syster har haft wellan sen han var valp så vet vi ju hur han har haft det…

kan vara ganska roligt att göra det "för skojs skull".

hur mkt fick du betala?

1111
0

Jag tror att det är bullshit. Finns inget sådant som telepati. Kan man läsa av djurs kroppsspåk mkt bra och däregenom få ut saker så är det en annan sak och jag har svårt att tro att en vettig sådan person skulle vilja kalla sig djurpratare…

PimTheGreat
0

Jag hade kunnat tänka mig en djurpratare. Men bara för skojs skull, aldrig för att bygga en teori eller behandling på.

steffy
0

bara för skojs skull.