Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 565 ggr
Repoort
0

God eftermiddag 14 maj

Oj, redan mitten på maj. I den här farten är det snart julafton!

Dagen började med kalla vindar men nu har det slutat blåsa och är underbart väder ute.

Efter jobbet åkte jag en sväng till stugan och lastade av lite plantjord och grävde lite i rabatterna. Sedan hämtade jag dottern på skolan och fick med mig en tjej extra hem.

Nyss skulle jag ut och fota hästarna men som vanligt så tog batteriet slut efter tre bilder. Batteriet är nu på laddning så jag får se om jag hinner fota idag eller om det blir i morgon.

Om inget annat kommer ivägen i kväll så blir det uteritt för Reddie och tömkörning för Demo

Anna
0

God eftermiddag!

Ja tiden går sjukt fort, det är 26 dagar kvar tills skolavslutningen, varav endast 10 vanliga skoldagar… Var har dessa 9 år tagit vägen?

Jag har varit i skolan idag, sista lektionen var inställd så jag kom hem en timma tidigare.

Ska snart äta lite, sedan blir det plugg ikväll då jag har en inlämning tills imorgon. Ska nog titta på film och serier också.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fiona
0

Godkväll!

Brörjade dagen med slapp skola och sen gick jag till mammas framor och grattade henne på 90års dagen :) Blev bjuden på fika & kikade på TV, haha hon såg Tyra Banks på top model när jag kollade på det och bara "Är det hon som heter Tyra eller?" Haha ganska kul att en 90årimg vet vem hon är ;) jag fick mersmak på Gilmore Girls & The Hills måste se till att fixa dom säsongerna (A)

Sen så hade mamma, pappa & min syster åkt till Bjertorp för att röntga syrrans häst som har vart halt i en vecka och det visade sig att det var en strålbensfraktur! Väldigt ovanligt & jätte hätte tråkigt :( Hoppas att hon blir bra!

resten av kvällen ska jag städa till grisarna, mocka, ta in hästarna, fixa till kaninen och försöka hinna med lite TV.

Hoppas ni haft en bra dag!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg