Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1706 ggr
Tin-Tin74
0

Första hoppbanan

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ville bara visa när min dotter äntligen vågar hoppa sin B-ponny en hel bana på 8 hinder. Visst det är inte högt, ca 40 cm, men det ska ju vara lätt i börjanGlad

Jag har inte den bästa kameran så kvalitén är inte super. Och inte var det lätt att vara stadig på handen… Jag hade stallkatten Frans klättrandes på min axel…Tungan ute

Men det syns ju något så när i alla fall. Jag brukar ha denna lilla enkla kamera i fickan (inte större än en mobil) och filma henne när hon rider så hon själv kan se sina misstag efteråt…

Loa-bg
0

Gud vad kul! (:

joooossan
0

Va roligt med framsteg! Ponnyn ser jättefin ut! :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Molla
0

Kul att ha fångat det på film, kan hon ju se tillbaka på när hon blivit äldre och utvecklats! Kul minne!

Marija
0

Så roligt det ser ut att vara, duktiga är dom oxå! :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lindbygarden
0

Jätte trevligt verkligen!

Thorsson
0

Kul vad kul! 40cm, räcker ju till en början. Det är typ allt jag hoppar med Lord nu! ^^, om inte lägre!

Tin-Tin74
0

Idag ringde en tjej från förra stallet han stod i när min kusins dotter hade honom och berättade att de ska troligen ha en "Pay n´Jump" i slutet av maj. Överskottet kommer att gå till stallkatternas omkostnader (mat, vacc, avmaskn, vet.kostn).

Om det blir av, gissa vem som hänger på tranporten och åker dit…

Thorsson
0

#7. Emelie och Fjodor? ^^

Tin-Tin74
0

#8 Japp! Det är ju en perfekt debut för dem! Och igår kväll fixade de ett hinder på 50 cm! Gissa om det var en lycklig unge som kröp ner i sängen sen…

HannaT
0

Tjusigt! #9 Härligt att höra!

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

dominic
0

Va duktig hon var.Kul när det börjar lossna och att hon vågar! #9 Tror jag att hon var lycklig när hon hoppat 50cm. Jättekul!!

starcatcher
0

Hahah, åh vad jag saknar den där lyckan man kände för allt när man var liten! En så simpel sak som att man hoppat 5 cm högre än tidigare kunde ju rädda en hel vecka för tusan!

Skulle det kanske göra nu också, men jag ser inte hur min tjockis skulle kunna kravla sig över 1,15-1,20, hahah xD

Skitsöt ponny och duktig dotter i alla fall! :D

Tin-Tin74
0

#12 Tack! Jag ska hälsa henne det. Tyvärr börjar hon bli lite stor för honom men hon hoppas hon hinner rida en Clear Round innan hon sitter av för gott på "Gammel man"