Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 664 ggr
Zadeira
0

God morgon 13/5

Hittade ingen god morgon-tråd för idag, så jag startar en.

Idag har jag jobbat förmiddag. Givetvis är det problem med hovslagaren igen som inte kommer som han ska, dessuto ska han undersöka om en av våra ponnies har fått fång, så det hade varit bra om han hade kommit i tid. Jag åkte hem när han fortfarande inte kommit en timme efter utsatt tid..

Nu på lunchen ska jag vara hundvakt.

I eftermiddag är det jobbet igen. Får se om hovis överhuvudtaget varit där idag…

I kväll var det ev tänkt dragracingen, men jag orkar nog inte.

Håller dessutom på att bli förkyld :(

bebbe
0

Morr´n här har inte hänt något nytt ännu. Jag har just klippt gräsmattan och det var nog i grevens tid för det verkar dra ihop sig till regn, ska försöka hinna köra in lite ved oxå innan det brakar lös.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

jag är heelt färdig. jobbade mellan 4.30-13.45 som vanligt. sedan hem och börja jobba. har flyttat vad som känns som en miljon meter granslanor.

nu är det dags att göra mat och sedan ska jag upp och titta till merry tänkte jag.

Repoort
0

God eftermiddag!
Har inte gjort något speciellt idag. Jobbat till 11.15, hämtat returtidningar hos mormor + lite fika, hämtat dottern på skolan.

Ska ut och jogga till kvällen om jag hinner. Ska försöka rida Reddie och Demo får nog bli tömkörd idag.

lisette
0

jag är glad! =) har hittat en annons med grymt billiga plyfaskivor. dessutom var de vita på ena sidan. nu ska jag fixa mitt släp!