DubbelOT klänning - sluta nian

det är ju vanligt att man har vitt men man behöver inte ;)
jag hade grön/blå tunika och shorts 
Inget tvång heller..
jag hade mörkröd långklänning m svart väst:-)
ska ju ha vita tights till.. så lite vitt kommer jag ha ;D
Jag slutar också 9an och ska ha denna klänning :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
# 4 jättefin klänning ^^ tycker om när det ser så där härligt sommrigt ut !
Självklart kan man ha vilken färg man vill.. min var rosa :P
#4 vart har du köpt den? GRYMT SNYGG! 
/Elin

#0 klart du ska ha den blå vad fin den är
När man slutar nian finns det väl ingen sån färgrekomendation? Iallafall hade inte vi det på vår skola. När man tar studenten dock…
Tycker absolut du ska ta den klänningen, den var jättefin och sommrig!
Vad fina ni blir!!
tycker inte heller det finns npn rekomendation till nian, däremot studenten ska ju vara vit.
självklart får du har precis vad du vill.
Jag hade en svart/vit rutig kjol och ett svartkorsett linne när jag slutade nian.
och de där med studen att det ska vara vitt, jag ska varken ha vitt eller studentmössa.
#12, varför inte studentmössa?
Tycker det är onödigt att slänga ut pengar på en ful mössa som jag knappt ens kommer ha på mig då.
#0 Jättefin, tyckerdu ska ta den. :)
Hos oss hade de flesta vitt, men några hade annan enfärgad klänning.
#14, jag är stolt över min mössa och glad över att jag har den, som ett tecken på att jag klarade av skolan och det är jag stolt över.
men du gör ju som du vill :P
# 12, Studenten behöver inte vara klassisk med vit klänning/kjol.
Mitt ex hade svart manskostym, så hon var precis tvärt emot det klassiska tjej-syndromet på studenten.
ups! läste fel tänkte på studenten..
men finns ingen klädpolice när man slutar nian väl? Mer studenten då men det bestämmer man ju helt själv.
Har använt min studentmössa flera ggr efter studenten..till valborg hade man den på sig när jag pluggade på universitetet..
Helt solkart att du kan använda den blå klänningen !

ska ha en ljusgrön klänning och min kompis ska ha rosa och en annan ska ha svart så tkr absolut att du kan ha den blåa var jätte fin btw =)
slutar oxå nian hehe..

Klart du ska ha den blåa, i nian är det helt fritt 
#4 ASSNYGG! 
när jag gick ut nian hade jag jeans och en tunika. nu när jag tar studenten i morgon ska jag därimot ha en vit klänning med svarta blommor på :)

Jag hade det jag tyckte var snyggt, men visst. Färger var det, och i ljusare nyans för min del på avslutningen.
Och den där blå klänningen, den är ju underbar!
Slutar också nian nu, ska ha en vit spetsklänning på mig. Men färgen spelar faktiskt ingen roll, vet flera som ska ha svart, blått, rött - you name it. Ville bara ha vitt eftersom denna klänning är så fin och sitter perfekt på mig :D
Med vänliga hälsningar
Chess
#7 Jag har köpt den blommiga på BikBok :)
jag hadde när jag tog studenten för 2 år sedan en turkos och gul blommig klänning från bikbok på mig, den fans i rosa och rött med…
man ska ha det man känner sig fin i