Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 589 ggr
bebbe
0

Godmorgon 12/5

Denna dagen började bättre än i går, vi har fått vårt första föl för i år, ( se "fölbox" ) men kl.11.00 ska vi på begravning, (Inges Gudmor) så fortsättningen på dagen går i sorgens tecken.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Lorita
0

Min dag går också i sorens tecken, en nära arbetskmrat dog i går mycket tragiskt och oväntat Gråter förra söndagen dog en annan arbetskmrat efter en lång tids sjukdom Gråter

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

JenD
0

Då får jag både beklaga och gratulera.

Jag ligger hemma sjuk fr jobbet. Hemsk influensa :( Jag har inte varit sjuk på 2 år nästan så jag tror allt för 2år tillbaka kommer nu.. Idag ska jag till vårdcentralen och få ett sjukintyg till mitt jobb, det är så många som sjukanmäler sig utan att vara sjuka på mitt jobb så man måste ha sjukintyg för minsta lilla..helt sjukt men det är bara att traska iväg.. Blir ingen pålle idag :( Usch han har varit på bete ca 10dgr nu och jag saknar honom redan :(

Vänlig hälsning

Jennifer

Arabiska Fullblod iFokus

** Pressure makes diamonds **

Molla
0

Beklagar och grattar!

*ghhaaa* Idag ska vi upp med vår c-uppsats! Hoppas inte vi blir sågade eller får en massa frågor vi inte kan svara på! Eller för den delen ett ton med ändringar vi ska göra… Hoppas det går bra! =S

bubbelbubbel
0

kul med föl och tråkigt med begravning. =(

vi har sol och fint väder ser det ut som. idag är det som resten av veckan, jobb jobb jobb.

Repoort
0

# 3 Tro hur det gick för Molla?

Här har vädret varit konstigt idag. Ena stunden har det varit strålande solsken och i nästa har det vräkt ner regn. Jobbade på förmiddagen och har inte gjort något speciellt på eftermiddagen. Solat, köpt plantjord, ritat lite på stallritningen inför bygglovet.

Maja
0

#1 - Beklagar
#2 - Beklagar

Idag har jag varit på seminarium, handlat, tvättat och städat.

jen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

go kväll!

Idag har jag hämtat hem pållarna efter bara 3 timmar på betet då min Wambezi bara springer fram o tillbaka framför grinden.

Han vill hem!!

3dje sommaren då han gör så här :(

Jag fattar inte varför han inte trivs där nere….

Molla
0

Tjohoo! Fick godkänt på vårt respondentskap! Skönt! Nu måste vi bara ändra lite som kom upp, sen är uppsatsen klar! =D