God morgon 11/5
Morgonen började med att min grannfru ringde om att jag hade en häst utanför hagen, detta var kl 06.00 och jag hade fått på mig kläderna men inte fått mitt morgonkaffe, som tur var så var det Shettisen Josefin och hon är jättelätt att ta, jag la bara ett grimskaft om halsen på henne och gick upp till grinden, då kom Anna-kerstin och hjälpte mig att öppna så vi inte fick ut resten av hästarna, batteriet till strömapparaten hade tagit slut, det var därför hon hade krånglat sig under trådarna, så nu sitter där ett nyladdat batteri och jag har varit hos de övriga hästarna, sittter här nu med mitt efterlängtade morgonkaffe.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bebbe vilket litet äventyr innan frukost
Själv sitter jag o väntar på att klockan ska gå, vid nio tiden åker jag in till veterinären o låter sterilisera två tikar & passar även på att röntga hanhunden när jag ändå är där. Konstigt nog så är jag jätte nervös?! Hoppas att hanhunden går igenom, & att tikarna inte får några komplikationer.
Hästarna får en liten vilo dag idag.
Ha det gott o njut av vår vädret (med allt vad det innebär)
God morgon!
Jag ska in till sjukhuset vid lunch, sen är det jobb i eftermiddag.
morrn morrn, sovmorgon denna veckan.
har snart blivit människa igen.
om en timme blir det lunch, och sen är det jobb hela långa dagen..
Go´kväll!
precis hemma från jobbet o tryckt i mig lite makaroner o korv..nu sitter jag här o väntar på att ungarna o mannen ska komma hem från fotbollen. Samt äter godis..shhh..säg inget…hihi
blåser massor ute nu o ska bara ner o kolla till hästarna på betet sen hem o stryka klart det jag ej hann göra igår.
Var förresten inom Preem o hämta klädpaket t minstan, inom en affär i byn o fick ta hem en vårjacka t Tindra utan o betala!!!! Här litar vi på folk;-) skönt faktiskt..
Ska ngn dag bege mig t en by ca 2 mil bort(som jag ALDRIG är i ) för o hämta paket där som jag budat hem från Tradera o som säljaren lyckats skicka fel..sådär kul!!!
Ha en bra dag alla!

god kväll.
jobbat hela dagen och sen hem och umgås med familjen lite. gubben fick för sig att börja fixa mitt släp, så nu har han gjort vid nästan all rost som gjorde att släpet ej gick igenom besiktningen. =)
God kväll!
Idag har jag pluggat och sovit, sovit, sovit!
Var rätt så slut från igår då jag jobbade, jobbade, jobbade, hann vara hemma en halvtimme innan jag åkte ut till stallet och red och fick gå 5 km hem från stan mitt i natten.. :P