god morgon 10/5
god morgon!
jag ska alldeles strax åka iväg och handla, sen ska vi tillbringa dagen ute i trädgården jag och loke.
ha en trevlig dag allesammans!
God morgon!
Har fått stränga order om att hålla mig stilla så mycket som möjligt, använda kryckorna och äta värktabletterna. Så som det ser ut nu blir det vårdcentralen i morgon bitti (igen…suck), knäet har dummat sig ordentligt och jag har såpass stor rörelseinskränkning så en läkare måste nog titta på det (vet ju hur det kommer att gå, får träffa en rädd underläkare på vårdcentralen som skickar mig till akuten där jag får träffa en ST-ortoped som inte kommer göra ett jota utan bara säga att h*n kommer att prata med min ortoped som inte kommer göra ett piss heller)…
Är jättefint väder här, men måste plugga. Har nationellt prov i fysik på tisdag som jag måste sätta MVG på (min skola är såkallad försökskola vilket innebär att vi testar nationella ämnesprov som införs för alla i åk. 9 från och med nästa år).
Syrran ska ut till hästarna sen, Foxen ser lite rolig ut i sitt exemtäcke som är för litet (min häst är då ingen liten nätt medium, snarare XL tydligen), men det sitter någonlunda i väntan på att ett nytt ska komma. De har så mycket gräs i hagen redan så de kommer väl att rulla fram snart hihi
Med vänliga hälsningar
Chess
God morgon!
Jag ska snart åka iväg till jobbet och lär vara där större delen av dagen, sedan kommer jag hem och måste plugga lite.
God morgon, jag är kattvakt nu åt ett par kompisar som är i Turkiet en vecka… Odrägliga små djur de har ;)
Idag ska jag vara ute och njuta av det fina vädret, sen inget speciellt.
hej hej.
jag har inget planerat idag. bara middag. men ganska skönt det med :)

god quell!
en lång dag ute i trädgården. har dunkat ner lite nya stolpar till staketet längs bäcken. grävt bort en stor del av en jordhög i trädgården. klippte även gräsmattan på några ställen där gubben inte orkat.
nu sitter jag o äter jordgubb/päron glass med kolasås och njuter av lugnet.
åh vad sugen jag blir på jordgubbar!! Lina igår o nu du Lisette!!! VARFÖR stannade jag inte o köpte när jag var i Höör? Dem sålde längs väg-grenen där..hrm! Dumtdumt.
Har kollat in Joels lag spela fotboll, gick bra i början men sen blev dem trötta o det kom in ngr mål till synd!
Sen hem o äta därefter trädgårdsarbete, fika hos grannen och sist middag.
Ha en bra kväll!

meh jag åt ju jordgubbsglass. men det lät ine helt fel med färska jordgubbar ändå
oj då
jag var nog lite trött när jag läste;-) eller var jag så sugen på jordgubbar så jag tyckte där stod det:-P