Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 386 ggr
PimTheGreat
0

Vad ska ni göra idag?

själv får jag inte mkt göra då jag e sjukskriven. Skriva schema till jobbet och ut och blanda foder till hästarna, tömköra Lindas Moye en sväng.

Courage.C
0

Först ska jag släppa ut mina hästar. Sen mocka och gå till paddocken och träna lite. Sen ska jag åka och simma och sola. Sen hem och sminka mig. Sen blir det ikea. Sen vet jag ej. Min första lediga dag på väldigt länge. HÄRLIGT!

lisette
0

jobba. hem o mocka/fixa hästarna. sen sova. ska upp kl 5 imorrn. ska till sthlm hela dagen.

SarahPeace
0

Är hemma från skolan idag:( hatar att vara hemma, finns liksom inget att göra när man är sjuk :( ,    Ska till vet. nästa onsdag (alltså den 29 )me Molly  ,,, idag så ska jag plugga matte och biologi, och stallet dådå … ska väl sova nu : /

Luthien89
0

Hästtandläkaren kommer idag, så jag är hemma från skolan :) Men han komemr inte förrens i eftermiddag, så jag ska ut och mocka nu tänkte jag,s en plugga samhäll, prov imorgon :/ Rida ikväll om tandläkaren inte gräver allt för mkt i hästarnas munnar :P Också ska jag titta film tänkte jag, nångång under dagen :P

MiaMaria
0

Jag va in o lämnade min bil på verkstaden i morse o sen åkte jag hem o la mig igen. Har efter de varit på affärn o duschat o städat lite. Ska få en lunchgäst nu snart o sen vet jag inte riktigt vad som händer. Hästledig idag…

LinneaG
0

Jag ska på jobbintervju om en halv timme, sen ska ja till Jakobsbergs centrum och köpa ny mascara. Sen hem och hänga tvätt, sedan till bålsta och stallet. Sedan hem till det nya hemmet och äta och sova.

emsems
0

jag och sambon firar 4 år tillsammans, så vi ska ut å käka… annars är jag ledig idag.. har diskat och duschat idag,, det är allt.. =)