God morgon 9e Maj
Morrn nu har jag varit och inpekterat alla hästarna på betet och det var lugnt o fridfullt, hingstarna som får stanna hemma tills Juni har oxå fått omvårdnad, nu ska jag ta mig lite frukost och lite senare ska vi åka på hästauktion, det är på omhändertagna hästar som djurhälsan säljer.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
morrn morrn!
idag ska jag slå ihop ett kalas för min lillebror och hans mamma.
det blåser galet mycket ute idag med. och igår åskade det :)
kanske kan hoppas på lite idag med! :)
God eftermidag!
I natt åskade det, jag vaknade av fösta blixten och jag hann inte långt innan den andra kom och då smällde det till som ett pistolskott från kontakterna två meter från mig. Så skärmen och modemet till datorn gick sönder, datorn går igång men jag vet inte om den är helt friskt, måste ha en ny skärm. Så nu får jag använda den lilla bärbara datorn.
Hästarna var lite oroliga inatt men dom var som vanligt igen på morgonen. Nu ska vi snart in till Kalmar annars har det inte hänt så mycket idag.

god kväll!
har jobbat några timmar på morgonen, sedan har jag och loke sovit, vaknade nyss.
får väl fixa någon mat och flytta över ponnyerna till en annan hage.
God kväll!
har varit på Skånes djurpark hela dagen m ungarna plus en kompis till en av pojkarna. Jätte skoj hade vi..men nu är vi såååå trötta.
Ska strax börja m maten men bara måste softa lite först. Ska gå ner till hästarna efter maten o kolla till dem, det regnade som fasen i natt…andra dagen ute..sådär kul! Skulle med vilja ha ett regn/solskydd i sommarhagen..
Tutade när jag körde förbi ditt Bebbe vid halv 4 ca..;-)