Snacka om impulsköp
Jag skulle bara köpa ett par nya ridvantar idag, men dom fanns inte i min storlek i svart. Då vart jag lite besviken och köpte en ny säkerhetsväst i stället
Jag som inte ens vet om jag kommer fortsätta rida om en månad men den var så fin :O
=D Men då rider du säkert i iaf en månad till! (Hoppas att du kommer fortsätta rida!)
Haha ja! Om jag kommer fortsätta rida beror helt och hållet på om ridskolan kommer behöva hjälp med sina hästar till hösten :)

HAhaha de låter som om jag skulle vart i farten :) Jag är hopplös när de gäller impulsköp haha Skönt att höra att de finns fler :D haha
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

härligt med impulsköp! jag investerade i nya ridskor med stålhätta och shortchaps. totalpris 298:-
#3. Håller med, skönt att det finns fler ;)
#4. Om jag hade haft råd att göra sånna här impulsköp hade det inte varit några problem, men jag spräckte tyvärr min ekonomi totalt :P

#5 haha de värsta med den typen av impulsköp är ju att de oftast är "super rea" och sånt så då kan man ju inte ens lämna tillbaka.. haha
Finns flera tillfällen som man gått på den blåsningen.. Gick själv in på Granngården och jag skulle bara köpa en saltsten och lusern, kom ut med tre schabrak som "bara" kostade 69 kr st :) Hel nöjd tills man kommer på vad man köpt.. liksom varför köpa tre? Har ju redan typ 15 haha
// Marielle
-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

Haha, brukar hända mej med 
Ja, vem har inte gjort impuslköp. Detta köpte jag som ett impulsköp…
Kunde inte motstå honom när jag såg honom på annons. Det stod "Min" på honom….
#8. Vem kan låta bli att köpa en sån där going? Jag skulle ha svårt att motstå i alla fall :o)

Har fått sluta med impulsköp då min ekonomi inte klarar av det, men höjden av sådana köp var väl när mamma sa i bilen att vi plötsligt äger tre hästar istället för två.. Då hade hon köpt loss en vanvårdad gammal travare (som vi sedan red upp och sålde några månader senare), och till pappa sa hon att vi hade den som sällskapshäst i sommarhagen på landet 
#10. Haha, ja så kan det gå!
Tyvärr håller inte min ekonomi heller för impulsköp. Har 1000 kr i månaden som ska räcka till mig och katten :o
Idag har jag käkat grus! 
Ja, då var det nog bra att du hade västen på dej ;)