Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 759 ggr
AusaBausa
0

Godmorgon 8 maj 2009

sovmorgon men fick ändå gå upp 6.30 för o skicka iväg barnen till skolan…jag o lilltjejen sitter o softar här hemma tills det blir dags att åka till jobb/förskola.

I dag slutar jag 15:15 o SKA komma iväg och rida en runda i dag…måste börja aktivera mig så jag får upp orken igen, nog det enda att göra…känner mig som en riktig soffpotatis just nu men har verkligen INGEN ork!

Grabbarna ska på olika utflykter m skolan i dag så hoppas det blir ok väder o iallafall inget regn..

ja jag ska ju med på utflykt så vill inte heller ha regn..

Ha en bra dag alla!

bubbelbubbel
0

morrn morrn. jag är ledig idag så jag har haft sovmorgon.
tills dagisungarna utanför fönstret höll på att göra mig knäpp med sitt skrikande. då gick jag upp.

här blåser det nå fruktansvärt ute!
och blir nog inget fint väder idag heller..

lisette
0

god middag!

ska åka o hämta loke, sen ska jag rida.

bebbe
0

God em nu har alla flickorna släppts på sommaebete och jag ska lägga mig och vila en stund…kanske två Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

nu har jag varit ute och ridit. såååå UNDERBART! jag är så nöjd med dagens tur. och merry tyckte med det var skoj att röra på sig lite. har nog inte galopperat så fort med henne förut. ;)

sen att jag höll på att drutta av när hon blev rädd för något och gjorde en helomvändning är en annan sak. ;)

jackiejohn
0

god midda!

idag har det regnat hela dagen vart i skolan och haft muntligt nationellt prov i engelska och ja fick VG Skrattande nu sitter jag här och ska försöka masa mig ut och rida men de är inte värst lokande då de regnar ute…

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag kom iväg på ridtur..OCH hör o häpna..min äldsta son följde med på Kefir..SÅ kul!!! vi bestämde att vi ska försöka rida tillsammans en gång iveckan…han var superduktig!

lisette
0

haha både han o kefir ser ju jätteglada ut. ;)

är det kefir som ska stå till tjänst när det är ponnyridning?