aah just det.
det var ju nån som efterlyste bild på min bil när jag köpte den.
här får ni en, den är tagen "på den tiden" vi hade lite snö ;P
dvs, en dag. ;)
hihi… en biltråd…
precis ;)
måste man ju ha ibland. höhö

Den såg ju fin ut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åhh vilken pärla!! Grattis!
Min älskling ska in på plåtlagning på måndag o va borta 3-4 dagar och det betyder att ajg måste köra min gamla bil *gråter floder* Jag kommer ju sakna min älskling

Fin bil du har bubbel =)
Det slog mig precis att jag inte har en enda bild på min bil. Ändå är det ju min Pärla. Hmm… får ta o tvätta den o fota lite =)

Reg-plåten är täckt då jag har bilen ute på en bilsida www.garaget.org och vill då inte att den syns

Mia - jag är avis på dig. Jag vill också ha FYRA lampor som lyser fram på min bil!!!!! Det är supersnyggt tycker jag!
aah, sandra, där håller jag med dig, det är läckert ! :)

Tror bestämt att jag åker upp till Mia snart så hon får "pimpa" min bil lite grann ;P
haha. ;) vad har du för bil ?

Haha ni är underbara ni =) Snart blir det 3 till, bara den kommer hem från lagningen, då kommer jag se alla älgar *peppar peppar*
Sandra - Du är välkommen när helst du vill =)

En VW Golf -01 Ni får se den när jag fått bild på den =)
#15 Haha! Jag måste ha råd att ta mig fram o tillbaka också. Känns som att hela poängen försvinner om jag tar flyget ;P
ska du ha sånnadära runda tre extra lampor ? haha, fan vad jag är duktig på att försöka förklara nått. ;P

Det är 3 extraljus ja =) Den är bosch navigator halogen jag köpt med rostfritt hus, skitsnyggt. Bild Tänkte köpa xenon men dom gick på 6000 styck o jag vill ha 3 st så det blev lite för mkt pengar… :-S
Sandra - Ja lite dumt att ta flyget =) Men snart har jag ju bostad även i Enköping ;-)
Det finns motor.ifokus men den är inte uppstartad än, jag ville men mailade lite med Linda om det men jag är för okunnig om bilar för att hålla i sidan själv, annars hade jag startat upp den =)
det är nog tokigt bra att ha sånna extra lampor, men attans, jag tycker dom är så fula…hoho, men ibland är det ju bättre att se bra, än att se bra ut ;) hihi, så fiffig jag var nu ;P
vi strömför förövrigt en, vad stog det nu på den, "första insats person" -brand-akut-bil ;)