Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 3564 ggr
Maja
0

Thilde Höök i Bonde söker fru!

Tin-Tin74
0

Henne måste man ju följa och hålla tummarna för att hon hitar kärleken. Ja, alla andra med förstås!

bebbe
0

Vem är hon??? någon här på sajten ?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

[Katteeen]
0

#2: Googla ;) Jag vet inte heller vem hon är, men tydligen har hon värsta gården med en massa islandshästar, ridläger, hon avlar och säljer mm. :)

emmaaab
0

Thilde Höök är jätteduktig och hon driver en islandshästgård i Gävle. Hon har avel, in/tillridning, kurser, läger mm. Jag har köpt en av mina hästar där och jag har även varit på läger där 2 gånger, jag tycker väldigt mycket om henne och hennes hästar!

besök hennes hemsida! www.frostimport.com

SHV-Pysen
0

har inte hört om henne eller frostimport förut fast det ligger ju inte långt härifrån visar det sig. Får hålla en tumme för att allt går väl för henne och de andra oxå såklart! ska höra om det är nån annan i trakten som känner igen henne..

kanske man ser henne i högbo när det är tävlingar där i slutet av maj? Bonde-Peter från förra säsongen var ju på ridskolan bara ett par km härifrån för inte så länge sen. Här kryllar det tydligen av kärlekssökande hästbönder ^^

Molla
0

Jag trodde hon hade nåt att göra med hästbutikerna Hööks först… =)

Men Hööks, var kommer det namnet ifrån? Ett ställe?
Skämtsamt brukar vi säga att det syftar på våra hästar hö ök. =P

JMax
0

#6 Gubben som äger/startade Hööks heter väl det i efternamn tror jag. Har för mig jag läst det i katalogen nån gång.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

attika
0

I islandshästvärlden är hon välkänd och har haft en av Sveriges största importer/förmedling av isisar men har trappat ner lite nu tror jag.

Alex
0

Nämen där ser man! Nästan så man måste följa det då, då. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

isabelle_
0

Skaparen/Ägaren av Hööks heter Bengt Höök, Hon har dock inget att göra med honom.Han startade Hööks för ca 30 år sedan utanför Svenljunga,Västra Götalandslän. Min mamma har köpt där sedan hon var liten fjortis som jag haha… Har också praoat på Hööks, Och då träffade jag hans dotter. Verkligen trevligt familjeföretag..

Jag har träffat Thilde hon är jätte snäll, För min kompis köpte en häst av henne…

sanne
0

Ang Hööks Hästsport så ägs det fortfarande av pappa Bengt o barnen Joakim o Maria med familjer.

Bengt är fortfarande aktiv inom företaget och har precis landat kommande etablering i Karlstad i Augusti 09