stjärnfall imorgon.
På söndag kommer över jorden, då vår planet korsar meteoritbältet Leonidernas bana. Det kommer att innebära cirka 100 stjärnfall i timmen, skriver SvD. Den som vill se fenomenet ska titta åt söder, mot Lejonets stjärnbild mellan 05.30 och 06.00.
källa. blocket.
ps.inte min egen text.
Åh, vad spännande. Det vill man ju inte missa! :)
Frågan är om man orkar gå upp så tidig på en helg..

haha, tänkte samma som dig Qabang ^^

Äh, det är bara låtsas att det är vardag! När ni väl har sett stjärnfallet så är det ju bara att lägga sig igen o sova. Det är ju det sköna! JAg är ändå vaken vid den tiden nu för tiden… har äckligt svårt att sova. Men imorrn har jag ju nåt att göra då iaf!!! =)
Shit… vart ligger söder från där jag bor nu tro? Hmm… hehe.
För mej är det is samband för att gå upp och morgonfodra pållarna:D

ååhhh jag måste titta.. mamma sa att jag skule titta deråt (svårt er er att se vart jag mennar hahah) ,
undra hur många önskan som slår in dådå?:P

Vi såg ett jätte långt och stort stjärnfall i går när vi va ute och åkte skoter i skogen, det va helt underbart, de va liksom inte att man bara såg den o sen försvann de utan jag hann till o med säga till Zickan att titta och det varade länge, jätte mysigt!
eller så kanske man inte går och lägger sig ? ;)
#8 Dey förslaget gillar jag;D
hoho, är precis kommen från en sinnesjuk personalfest, undra på om man vågar gå till jobbet på måndag…..eh…
#10 Hoppa över det å ta en ledig dag;)
haha, då blir det ju jobbigt på tisdag. hoho, men jag var ju inte ensam om att vara full…såååååå. :)

vad det någon som såg något? nyfiken

jag orkade inte kliva uppppppp

jag vaknade 04.45 med tittade inte. 

Jag va vaken runt 4… sen somnade jag. Så jag missade ändå. Typiskt.
Äääh.. Det här inträffar ju varje år!! Titta nästa år istället.. ;) Samma tid.. :)
synd att ja missade de : ( :P
nån som såg nåt?
Jag vaknade runt 5:45 av massa skrik (grannen hade
fest eller något), jag tittade ut men kunde tyvärr inte
se något.. Är dessutom omringad av hus och allt står
typ i vägen, så jag gick och la mig igen.

ja satte klockan på 05.30 men bestämde mig för när den ringde att det inte var nåt intressant (egentligen vore det kul men är man trött så är man)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
JAg såg, när jag åkte moppe till stallet