Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 939 ggr
MiaMaria
0

Equippa läggs ner

Den största annonssajten för hästar i sverige kommer nu läggas ner.

Senast i går va jag in på sajten o allt fungerade perfekt o idag möttes jag av denna text:

_"Den Blå Avis lägger ner Equippa
Equippa upphör helt den 15 maj 2009. Det är från och med idag endast möjligt att söka annonser. Det är inte längre möjligt att sätta in annonser.

Den Blå Avis har i många år drivit och utvecklat Equippa - till glädje för många nöjda användare. Dock understödjer inte sajten vår övergripande strategi i Sverige - och det tar vi nu konsekvensen av.

Hädanefter kommer vi att koncentrera oss om två strategiska marknader.

Vi har från Danmark, många års erfarenhet med förmedling av köp- och försäljning av bilar. Därför har vi precis startat en helt ny svensk bilsajt:_ www.bilannonser.se_. Vår ambition är att sajten ska vara Sveriges bästa bilsajt, och det kräver en fokuserad och målinriktad insats på alla områden.

Vi kan också rekommendera_ www.tradera.com _- vår framgångsrika handelsportal på nätet, där du kan köpa och sälja alla slags varor; däribland musikintrument och tillbehör till djur.

Om du har några kommentarer eller frågor till ovanstående, är du välkommen att vända dig till vår_ supportavdelning._

Med vänlig hälsning
Den Blå Avis A/S"_

Så himla tråkigt tycker jag då de är en mkt bra sida!!

HannaT
0

Fast den största hästannonssidan är det väl ändå inte? Jag tänker på hästnet.

Synd dock att det läggs ner, det är en bra sida.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Alex
0

Där ser man. Är aldrig inne där själv dock, så jag kommer inte lida av det direkt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Royalz
0

Jag är heller aldrig inne där, tycker den sidan är krånglig :) Så för mig spelar det ingen roll^^

Invisible
0

För mig spelar det ingen större roll. Jag gillar endå inte sidan! Tyst

powderpuff
0

Har nog aldrig varit inne på dens sidan så jag vet inte vad jag går miste om Flört

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

fridak
0

jag var och kikade på den sidan ofta innan de ändrade på den, inte lika ofta numera men brukar ändå kika in någon gång ibland. Jag tycker att equippa var mycket bättre än hastnet.se, man kunde begränsa sina sökningar bättre och överhuvudtaget så var equippas sida snyggare.

Zadeira
0

Jag använde equippa för ett tag sedan rätt mycket, de brukar ha bra medryttarannonser, men nu har jag inte varit där inne så mycket. Synd ändå, för det var en bra sida.

[Jennniie]
0

Tråkigt, men säger som andra. Använder den sällan.
Komplicerad osv.
Hellre hästnet då.

JMax
0

Tråkigt…:o(

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!