God morgon 5/5
Regn i dag oxå =-) Har varit och lämnat sista plasten i dag, resten av dagen ska jag köra in ved och städa lite.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

God förmiddag….. Underbart väder ute nu efter en natt med regn så har solen tittat fram med all sin kraft och allt glittrar ute Har redan varit ute på en ridtur, planerar nu vad jag ska äta innan jobbdax, lite tråkigt med tomt kylskåp och ingen inspiration

Go middag!
Har varit ute och cyklat lite me doggen nu på morgonkvisten. Ska ta och lägga lite längre spår till henne i eftermiddag och sen är det dags för gospelsång ikväll =)
Det är ett heltidsjobb att inte ha ett fast jobb :P

Goddag!
Har jobbat klart för idag. På hemvägen från jobbet hämtade jag upp två komposter som ska med till jobbet.
Snart ska jag på brandutbildning och sedan direkt vidare till personalmöte. Kommer hem strax efter 20.00
Ska höra med stallfarbrorn om han kan fixa åt min häst ikväll.

god middag!
ska ut alldeles strax o ta in ponnyerna, bonzo ska verkas idag så han får väl torka lite om fötterna.
goddag.
jag har jobbat hela dagen, och har precis varit och handlat.
nu ska jag väl mest försöka fördriva tiden utan att somna, tills jag väl får gå och sova.
Goém!
har jobbat t 12 bara i dag. Skönt! FortfarandeJÄTTE trött av allergi o medicin:-( Dock var vi på mattenätverk i dag o det var intressant.
Hem o hämtade tjejen o sen vidare t mitt gamla jobb för o lämna kläder t en kompis där, hämta nytt recept påny medicin hos läkaren och sist ragga stan runt efter en vårjacka…allt slut..hrm! Hittade dock en jacka på stadium en softshelljacka som vi köpte, inte riktigt det jag tänkt men bättre än inget;-)
Hem o satte mig här, strax dags förattböörja m middagen…har ingen aning om vadbara jag ska laga…

jag håller på med tacos! =)
gick kanonbra att verka bonzo faktiskt.
blev hemmagjorda köttbullar makaroner, tomatsås…dem hemmagjorda bullarna dög inte till barnen!!! :-O så fick ta fram scans köttbullar o snabbtina dem men dem gick INTE o äta…dem luktade häst o smakade jag vet inte vad…örk! ingen åt av dem..