Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 550 ggr
bubbelbubbel
0

godmorgon 3/5

kan ju ge er en påminnelse om deklarationen, så ni inte glömmer skicka in den! sista dagen imorron.

idag vet jag inte vad som händer, ska försöka hålla mig vaken hela dagen, haha!

hoppas iaf att ni får en fin och trevlig söndag.

AusaBausa
0

Ahh tack bubbel trodde det inte var förräns senare..

i dag blir det  fotbollsmatch, hälsa på shettis, barnkalas och sist styrelsemöte ikväll sen blir säkert soooova…

Ha en bra dag alla!!

Repoort
0

Godmorgon!
deklarationen är inskickad för flera veckor sedan. Smidigt med e-leg.

Har varit till stallet till morgonen och släppt ut hästarna. Orkade inga stallsysslor förutom att fylla vatten i hagen så jag har allt kvar tills i kväll.

Inga planer alls för dagen. Soligt och fint har vi i alla fall

Loa-bg
0

Gomorr'n!

I mina skogar har det varit rabalder i natt se här

Jag har varit och jobbat i stallet, blivit betald och sedan mockat mina egna boxar. Nu är det plugg som gäller och därefter ridning, men det blir svårt att komma ut i skogen för alla polisbilar som blockerar vägarna…

Anna
0

Godmorgon!

Jag gick upp kl 10 och duschade, ska äta frukost nu. Senare kommer en kompis över, får se vad vi hittar på.

Ikväll ska jag förbereda mig för ännu en skolvecka med bl.a mattenationella del C, suck.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AusaBausa
0

sitter nu o väntar på Gevalia-besök även om damen inte dricker det…Lisette kommer inom o säger  Hej! Kul för det var INTE igår!!!

Roligast var nog att en stund innan hon ringde satt jag o läste gamla gästboksinlägg..(så kul har jag i dag;-P) menmen o då läste jag om när vi träffades första gången o det var runt denna tiden för ca 2 år sedan..hihi! sammanträffande eller tankeöverföring vad vet jag!?!

Repoort
0

#3 usch, vad otäckt. Tur att polisen var i närheten.

Har äntligen fått fingrarna ur.. och satt upp sommarhagen. Snabbt var det gjort. Nu saknas bara hästarna. Rider hem dem ev på torsdag

lisette
0

#3 blir man förvånad egentligen?