God middag 3/5
Idag har jag bara slappat hela dagen. Knappt varit ute nått. hade ena råttan ute ett tag men de sover ju bara. Läste en hel Hästfocus i sträck och har suttit alldeles för länge vid datorn.
Tänkte att jag skulle ta ut hästen på en prom, men känner inte för det. Han får vila. Var tydligen någon som varit ute och borstat och tagit ut och låtit honom beta idag, så han klarar sig. Sov ju över natten mellan Fredag och Lördag hos Mariana Femling som jag kör för. Hon hade lite tömkörningskurs för mig och Pysen samt för mig på hennes Flora. Jätteroligt!! Och nästa helg blir det till att agera hästskötare på Bollnästävlingen.
Ska nog ta en promenad själv nu och sen borde jag smörja selen. Får se om det blir bio ikväll, Wolverine!
Ja, det var min händelserika dag det, hur har det varit för er andra i resten av landet?

#0 vad det lät rolit med tömkörningskurs!
jag har haft fullt upp hela dagen. kört kors och tvärs över skåne känns det som. var uppe i näsum och hämtade något som ska bli ett datorbord. sen åkte jag inom ausabausa och hälsade på en runda.
nu ska jag göra mat.