Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 1717 ggr
Molla
0

Quarterföl till salu!

I sommar föds det 11 föl på gården, tre har redan kommit!
Är du sugen på en quarter? Alla våra föl är efter välstammade ston och hingstar, våra hingstar finns på gården så ni får se han live. Fölen växer upp i storflock, sommarhagen är på 25ha, vilket ger hästar som är mycket signalkänsliga.
Vill du vara med och forma din häst från början? Då får du hålla dig framme, du kan tom boka en mage redan i förväg!

MVH
Malin och Annelie på QALM-quarterhorses www.qalm.nu

Molla
0

Pött!

Lindbygarden
0

men vilken underbar bild..fölis ligger ju och smålurar som en liten hundvalp i höetKyss

Molla
0

=) Man kan ta hur mycket fina fölis bilder som hällst! Alltid är det någon liten som står snyggt eller bara ser gullig ut!

Molla
0

putt

Molla
0

Ingen som vill köpa häst? =)

silvery
0

åååh klart jag vill men PENGAR kommer ju itne med på köpet tyvärr xD har redan en quarterdam jag sköter och ett eget varmblod :P

Marrsson
0

Puttar lite till .. :)

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..

SamanthaJones
0

Lägg inte upp denna nu när jag letar häst (läs: quarter el paint)! FY, FY, FY! Jag blir så sugen!

Ni har ingen lite mer utbildad herre/dam till salu ;)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Molla
0

#8 Vi säljer enbart unghästar och en och annan åring, tyvärr. Men du kan ju utbilda själv!! ;)

Molla
0

Ingen med köpar-tankar? =)

QALM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill du vara med från början? Boka en mage på ett av våra Quarterston för fölning 2009/10 och få 5000kr i rabatt. Fördelen är också att det är du som får välja föl först.

I år har vi 7 ston kvar som ska föla. Dom tre fölen som redan kommit är bokade. Vi  betäcker 15 Quarterston som du kan boka en mage för fölning 2010.

Bokningen är gratis och det är inget köptvång.

QALM
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har bestämt oss för att sälja ett dräktigt Paintsto mycket förmånligt med betäckning i priset. Hon har en mycket bra cuttingstam. Hon heter Rocking Sweetie LB och är född 2000. Sweetie är ett avelsto. pris: 50.000kr för mer info www.qalm.nu eller ring 0703-343432

Peppe
0

Ååh asså den guula!! =D inga fler bilder nu ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

bubbelbubbel
0

#12, ååh…