Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 724 ggr
geea
0

-Filmer-

Är det ingen av er som har filmat när ni rider el lös-hoppar el något som ni kan lägga ut så man får se??

Jag kom ihåg att det var någon här som hade gjort en lös-hoppnings film för ett tag sen och lagt in musik och det var såå coolt att kolla på!! Var det Eve,tro? Nja jag kommer inte ihåg riktigt.

Vore skoj att se lite film iaf! Skrattande

1111
0

Jag kan lägga ut om jag inte blir lynchad för att det inte är några hjälmar… Är svårt att blurra bort på film ;)

geea
0

Vore juh super skoj om du kunde göra det!! SkrattandeVet inte hur dom ställer sig till det där med hjälmarna…Oskyldig

Maja
0

Man får helt enkelt inte titta på filen då.. ;) Hehe.. Skämt å sido..

geea
0

#Ah!! Bra förslag Flört

1111
0

Så alla lovar heligt att de inte kommer titta på mina filmer om jag lägger ut någon..? ;)

1111
0

Kan tills vidare bidra med en reklam innehållandes ponnyer. Är tysk, men eftersom det inte är något prat i den så förstår ni nog bra ;)

http://www.orschlurch.de/myshortz.php?wmv=need_more_speed.wmv

Maja
0

Ja, annars så får man väl ignorera ryttaren totalt.. ;)

Milli
0

#6 haha ne guuu va gullig reklam!Räcka ut tungan

steffy
0

6# hahahha så rolig

geea
0

Hahaha! Den var rolig!!

Har du ingen när du rider? Eller var det dom som var utan hjälm?

mazze
0

Den var ju superbra jue!!!

1111
0

Jag försöker lista ut om jag ska lägga upp någon film & vad för någon. Tror inte moderatorerna är så glada över att jag lägger ut hjälmlöst & jag vill heller inte bli igenkänd, lite att fundera på hur jag ska göra…

geea
0

#12 Aha ok! Fundera på du ;)

MiaMaria
0

Filmen med ponnierna va rolig, skrattade så jag höll på att ramla av stolen =)

…. Varför vill du inte bli igenkänd? Nyfiken fråga

Nä nu ska jag till o lägg upp filmer =)

geea
0

#14 va kul!!

1111
0

#14 För att mitt jobb beror väldigt mkt på mig som person.

Jag använder internet & forum en hel del just nu för att bli av med stress & irritation, är jag irriterad och tycker att någon är dum så säger jag det. I mitt jobb kan jag inte göra det & eftersom jag i stort sett spenderar den mesta av min vakna tid på jobbet och hela tiden pratar med kunder så får jag aldrig vara grinig eller sur. Jag vill inte att grinigheten & fel, så som hela tiden syns här ifrån min sida ;) ska kopplas ihop med min verksamhet helt enkelt, är för lätt för att få dåligt rykte & rykte betyder tyvärr mkt.

MiaMaria
0

Ok, jag förstår, va bara en nyfiekn fråga =)

Här är en film på mig och Musse när vi tränar terräng, men den vart så dålig när jag laddade upp den, blev i så stort format. Finns de nån bättre sida man kan ladda upp filmer på? Testade även att lädda upp en längr film men den vart ännu sämre…

geea
0

#17 Jätte kul att se, synd att den inte var längre bara Flört Ladda upp fler!

MiaMaria
0

Ja men funkade den ordentligt? Blev den inte stor o konstig i bilden, liksom rutig?

Sehvrin
0

#6 tycker inte att den filmen är så bra, det är synd om hästarna (kanske inte mest för tyngden, men det ser väldigt obalanserat ut)

#17 Såg fint ut, även om filmens kvalitet inte var den bästa =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

MiaMaria
0

Här är en till…

Nu ska här sökas bättre sida att lägga upp dom på, funkar ju utmärkt på datorn men inte sen när jag laddar upp dom *suck*

geea
0

Han är såå fin Musse!

Paparazzi
0

#17 & #21 Tänk om man skulle våga hoppa såna hinder… *drömmer mig bort*

#6 Va sött! Gissa varför jag vill ha en shettis? Flört Komiskt, men faktiskt lite synd om dem..

ronja
0

#6 *asg* den var ju jättesöt!Räcka ut tungan

MiaMaria
0

#22 Tack Skrattande

#23 De är inte så farligt ;-) Dom där va låga, kanske 80 cm, men alldeles lagomt för att va första gången =)

Alex
0

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

MiaMaria
0

#26 Åhh tack, har varit in där nu men verkar ta tid att få upp filmen, återkommer när jag kan visa den, förhoppningsvis i bättre kvalite

Paparazzi
0

#25  Jag vågar knappt hoppa 80cm, fast 80cm stock har jag aldrig testat. Jag tvekar inte lika mkt när det gäller stockar än bommar.. Fast isfl vill jag ha en häst som är utbildad inom det området och någon med mig som är beredd att ringa ambulans åt mig Flört

emsems
0

lägger ut en på tova

emsems
0

funkar dem för er??

Eve
0

Snart ska jag slänga ihop en film om Lykka till er :).. Har gjort en om Pepini och Lykka, men den är mest sorglig.. Vet inte om ni vill se den

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

NinaToy
0
geea
0

#29 Det funkar!! KUL!

#31 Jo jag vill se den ändå! FlörtVisst var det du som hade lagt ut en jätte fin film en gång förut Eve? Eller minns ja fel?

geea
0

#32 Va duktiga ni var Glad

MiaMaria
0

Filmen jag la upp på www.youtube.com fungerade men såklart va det fel film *suck* ska göra om sen när jag kommer hem =)

Eve
0

Geea - Tror inte att det var jag, detta var nämligen min första film :P.. Kan det ha varit Nikki?

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

geea
0

#36 Ja kanske det, har för mig att det var en med en fin nordis ;)

NinaToy
0

#34# TACKTACK!!! :D