OT Valborg
Ja, berätta: Vad ska Du göra på valborg?
Själv har jag planerat en middag och förfest hemma hos mig. Sedan blir det krogen.
På förmiddagen tänkte jag ta en liten ridtur på pållen också.
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Jag ska vara med en kompis och vi ska typ ut o så ;)
Det blir nog att påta i jorden lite, grilla med mor och far, sen majbrasa vid sjön. Ingen "fest" för min del… Svärmor och särfar kommer och äter tårta på fredag.
Ska visst vara 35 ljus i den då. 
Gå me nåra kompisar till majbålet och sen hem och grilla me familjen tror jag ;)
Min storasyster fyller år så ev. åker jag upp till Jönköping imorgon och firar henne, stannar isåfall till fredag :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 Häftigt att fylla år på valborg!

ska nog ut och festa (Y) fast före de så ska ja grilla med familjen =)
Ingenting alls, är helt ensam kvar i staden, då alla har dragit till Uppsala!
har vanlig skoldag imorgon, slutar 15.30 =( Men på kvällen blir det fullt ös medvetslös, ska ut med några vänner och lyssna på lokala band (mest skti musik, går inte dit för musikens skull ^^)
Med vänliga hälsningar
Chess
#7 åh Uppsala…det är ju DÄR man ska fira valborg..minnen minnen minnen..hihi!
I år ska vi ha fackeltåg från IOGT till valborgsbålet, sjunga in våren vid brasan o sen allsång och grillning i klubbstugan…bybor släkten o vännerna. Med oss går mor o far, brossan med familj dit:-D
Jag ska nog till den vanliga studentpubben. Någon brasa lär det -inte bli då det är eldningsförbud i hela länet.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag ska till Öregrund och fira min födelsedag med en trerätters, innan vi drar oss vidare till socitetshuset och kollar på deras kase, som knappast ställs in av något eldningsförbud, då den åker ut på en flotte i vattnet.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Det blir samma procedur som varje år
Bara de närmaste vännerna och de godaste köttbitarna på grillen. Valborg är bara mysig. Och eldar det gör vi givetvis
Lilla brasan blir det iår.
Raketer är oxå en självklarhet.
Hos oss blir det nog som vanligt hos min pappa, lite grillning, lite raketer, och världens största majkasa ;)
Ska ned till Stockholm imorgpn för att sambon ska tävla på lördagen. Vet inte riktigt vad vi ghittar på.. Nån mysig resturang antagligen.
jag ska först till stan efter skolan, efter det ska jag ut med ponnyn och träna lite :)

Jag och min kompis ska vara hos mig och äta god mat o se på elden och film 
Jag ska vara på stallet ett tag och hpller i ponnyridning innan jag far hem till mig och grillar med några vänner och kollar på dåliga filmer 

Vi ska på 70årsgille.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Min storebror fyller år så det var tänkt att vi skulle dit - gå till brasan och sedan tillbaka till brorsan igen. men hans son kräktes igår så det berorpå hur han mår. Annars har jag ingen aning om vad det blir.
Jobb till 11.15 sedan ridtur ialla fall
Första året utan majbrasa. Ska till göteborg och festa (brasa på torget..?) Dansa hela kvällen=D
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
vi ska spela boccia hos mamma imorron, om vi får tag i ett boccia dvs. svårt att hitta här tydligen.
och lite grillning på det blir det med. blir nog skojjs :)

#20 Då ses vi kanske i stan!
Jag ska nog inte göra nåt speciellt ikväll.
Om en halvtimme ska jag ut och inventera fåglar och sen ta det rätt lungt resten av dagen.

jag ska ner till byalagets bål. lite korvgrillning osv. ska jobba imorgon så det blir lugnt.

jag flyger till london och hälsar på en kompis.
Jag har jobbat nu under förmiddagen och ska upp till sjukhuset.
Ikväll blir det in till parken och kolla på bål, sen vara hemma med familjen och njuta över att det är ledigt imorgon så man kan ta några öl eller nån drink ;)

#24 Vet inte din arbetsledare att 1e Maj är arbetarnas fridag ?
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Jag ska ut med mina kompisar till Norraberget och kika lite :)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

blir hemma med familjen, festande är inget för mig, inte..
ska dock var taxi åt min syster som ska ut och ränna i stan ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Inget spec som jag vet om nu.
Ska ändå jobba i morgon bitti!
kissmekate.blogg.se

#27 haha =) jo men grejen är den att vi annars får jobba på lördag. vi har kylvaror som måste in i kylen som inte kan stå tills måndag. jobbar hellre imorgon än på lördag. sen är det bara fyra timmar och man får betalt för åtta. ganska ok. ;)
# 31, då hade jag också ställt upp och jobbat. Dubbelt betalt är verkligen inte en dålig sak… Fyra timmar också, det är ju soft!

Själv ska jag jobba 7 timmar, får betalt för 14 
kissmekate.blogg.se