Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 968 ggr
lisette
0

gamla hästar

kom att tänka på mr charles. en gammal stooor tävlingshäst som jag skötte när jag var mindre. han är den största häst jag ridit, 175 tror jag han var och jag kände mig som en liten ärta på hans rygg. var nog inte mer än 13-14 år gammal när jag red honom…

tror jag hittade honom på ridsports hemsida. han har (hade) licensnr 6768. kan man hitta gamla resultat någonstans? han ska ha tävlat höga klasser - sa de till oss ivarjefall!

1111
0

Gamla tävlingskalendrar. Gäller bara att få tag på dem ifrån rätt distrikt och rätt år. Ridsportsförbundet kan kanske hjälpa dig tom med att ge dig resultaten om de har lite att göra, maila och hör med dem ;)

NinaToy
0

Jag vill kolla upp ponny resultat från 2000 och 2001. :)

lisette
0

hehe så intressant var det inte! jag tänkte om det kanske fanns något på nätet någonstans… darn…

tack ändå… :D

1111
0

Det borde inte finnas lagrat någonstans iallafall… Tror ingen sitter och skriver in sådant om det inte är ifrån SM eller så ;)

NinaToy, detsamma gäller där, går att maila Ridsportsförbundet för gamla resultat även om de inte alltid är så glada på att svara på det, annars hitta rätt distrikt och kalendrar.

AusaBausa
0

Hej

Finns en sida på ridsport som man kan söka både ryttar- o häst resultat. Har inte adressen på jobbet ska kolla det sen hemma….

lisette
0

ja det var där jag hittade charlie, men man kan inte hitta äldre resultat där.