Var finns allt skoj?
Då jag nu har insett att jag inte tycker det är roligt med vare sig "riktiga" hopptävlingar eller dressyrtävlingar så vill jag hitta på annat med min häst.
Min syster vill åka på ett hästrally med Amadeus i sommar och det är ju precis sånt jag vill hitta på!
Roliga saker som ändå kräver lite av både mig och häst. Amatörhopptävlingar, maskeradritter, korta distanser, Hubertusjakter osv. Men var hittar man alla såna aktiviteter?
Trec kanske vore nåt för er?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tack Alex! Det verkar ju skitkul! Ska kolla om det ordnas nåt 13-14 juni som det står. Då ska jag nog vara med :)
Men hajar inte riktigt hur det är med licenser, grönt kort osv?
Det låter ju jätte spännande!!! Verkligen något somskulle passa alla Skogsmulle ryttare som ändå vill ha ett mål med sin ridning 

Det ingen annan gör får man väl ta tag i själv:
Jag är kass på hemsidor, men det ska väl inte vara alltför svårt att få ihop en "inofficiell" tävlingssida för oss skogsmullar :)
Vilken bra idé!!!
Jag klickade in mig och det ser ju hur bra ut som helst!!!
"Go for it girl!"
Trec verkade superkul! Har faktiskt inte hört om det förut.
sen tyker jag att bruksridning/körning och western är riktigt roligt (trail mest då). Western kan ju liknas vid det "riktiga" tävlingarna som du beskriver det som, men själv anser jag att dem som håller på med western och på de mindre tävlingarna så är det helt annat folk än på hop å dress.
sen av mina egna erfarenheter så tycker jag att det är så att i alla mindre sporter som western, körning m.m så är inte längre att vinna det viktigaste. det finns givetvis i de högre klasserna, men i de mindre så är det inte lika mycket. åker man på en vanlig hopp Dtävling så är det bara folk som måste vinna hela tiden. det är min uppfattning iaf.

Häftig tävlings form :)
Detta skall undersökas närmare