Hopptävling i april!
Hejsan svejsan allihopa! Tänkte höra med er vilka som kommer att åka till Kiruna ridklubb och tävla helgen den 24-26 april!
Själv kommer jag tävla där under lördag och söndag (25-26) Någon fler som skall dit ? Mvh Malin

Jag funderar lite på att fara dit =) vilka klasser ska du hoppa?

Jag ska nog dit och titta tror jag:)
1# ja skall hoppa 1 meter och 110 båda dagarna =)
SJälv då ?
ALLA KOM DIIIT!! =)

#1 90- 1m fredag, lördag tror jag att det var om jag minns rätt :P
0.90 är både fredag och lördag xD men 1 meter är bara lördag söndag :P

#5 ah, just det, kunde inte öppna proppen så jag var osäker :P jag ska rida 90 fredag 90-1m lördag.
Det är ändrat nu.. Ponny blir troligtvis Fredag lördag och från ca 14 på lördag är det storhäst till söndag.. annars får dom inte plats :P

Lite lågt för mig dock ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#8 Samma här, bor i Skåne så..
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
ja d blir väldigt lång :P hade dock vart kul
I morgon bär det av!
Kiruna here we come!!

Lycka till idag tjejer.

Haha Malin hade bara Mira varit i form för sånt och det och man haft körkort så nog hade man åkt alltid:D Allt för tävlingar xD hehe
Jaja synd att man inte har nån häst för det:D men snart kanske man har 2 xD Får jag bara igång Mira i sommar så och Bajjan kanske går nästa år^^
Haha :P Men hur har det gått för dig nu då? :D

Hur gick det för er? :)
Skulle åka och kolla men hittade ingen skjuts, men var där på torsdag och då flyttades alla klubbhästar och det kom massor med folk och det var nästan kaos :p
Helgen gick super!
Dock tog vi inte med oss några rosetter hem denna gång! men, hästen var super duktig!
Lördagen var en jobbig dag för både mig och hästen! .
Lång resa och trött var vi!
första klassen på lördagen var jobbig, hästen var super trött och fundersam varför vi skulle tävla när han var så trött! så, vi tog oss runt på 8 fel! dock gjorde vi det bra och det var bara några missuppfttningar i komunukationen där av blev det 8 fel, dvs 2 nedslag.
andra klassen , 110, bättre, piggare, nästan sig själv. kom runt på 12 fel, dvs 3 nedslag, men super duktig häst!
söndag, 1:a klassen, 1 meters hoppning!
han var sig själv igen! pigg frammåt och lyssnade super!
4 fel i omhoppningen men mitt fel, taskig sväng och det var mot en oxer, men han gjorde det super!
110, trött i bakpartiet och orkade inte hoppa upp riktigt med bakbenen, 4 nedslag, men riktigt nöjd ryttare!
1:a tävlingen för iår och 6:e 110,
NÖJD MED HELA HELGEN xD =) Filmer kommer om ett tag!