Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 668 ggr
HannaT
0

God morgon 26/4

Hoppas att det är okej att jag startar denna tråd.

God morgon! För ovanlighetens skull är jag uppe tidigt. Jag är lite efter i tidplaneringen, för om 10 minuter ska jag vara påklädd och ute ur dörren. Kameran är iallafall laddad och jag är på topp. Idag är det clear round som gäller! Ridskolan ligger så nära att jag rider dit, men himlen ser väldigt grå ut men förhoppingsvis slipper vi regn.

Vad är dagens planer för dig?
Ha det underbart!

/Hanna

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

JHaLLberG
0

Var roligt med tävling ! Hoppas det går bra, du får berätta sen hur det gick :)

Sj hade jag tänkt städa mitt rum , men ja det går ju i snigel fart fram, Inte så oväntat dock ;)
Idag är det stallet som gäller för mig. Ska hjälpa till att hålla i en nybörjargrupp, och sedan blir det att rida själv. Jag vet inte säkert men det kan hända att det är jag som har kvällsutfodring ikväll också. x) Men det ser jag väll när jag kommer dit.

/ Johanna

bubbelbubbel
0

#0, klart det är okej att du startar en godmorgontråd! det får ju alla göra! :)

jag ska iväg på en tygutställning idag, kommer nog bli kul.
annars blir det nog inte så mycket.
kanske en cykeltur om cyklarna hittar hem idag..

Fiona
0

#0 Hoppas det gick bra på tävlingen :)

Idag har jag sovit länge och satt sen lite här. Sen masade jag mig ut och böt vatten till pållarna & körde sedan Fiona. Sitter här nu igen men ska ut och tömköra Dodde nu samt smörja läder. Tänkte hinna med att städa rummet idag också men får se om jag orkar & så måste jag plugga :(

ha en bra dag alla!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

HannaT
0

Det blev inga rosetter idag! Hoppade 80 och 90 cm med ett par vägringar. Verkligen jättetrist, eftersom att jag vet att vi kan, men det kan ju inte gå bra varje gång. :)

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

[hilevij]
0

God middag ^.^ Jag ska antagligen köpa systemkamera idag xP

pippa__
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go kväll

Har varit på hundklubben idag och aktiverat hunden. Hon sover gott nu efter en lååång promenad med diverse aktiviteter och massa lek =)

Bild: Jag och Locca näst längst bak =)

Zadeira
0

God kväll. Idag har vi varit igång sedan nio med att tömma morfars lägenhet sen han gick bort.. Bodde på tredje våningen, så det har blivit en massa massa springande i trappor, gissa om jag har ont i vaderna nu!

Repoort
0

Godkväll!
Solen och värme idag men tyvär har jag jobbat inomhus hela dagen.

JHaLLberG
0

#4- vad synd, men man får se frammåt och hoppas på att det går bättre nästa gång ! :)