Nix, har ingen bädd och har aldrig haft det till mina hästar. Jag mockar ut allt blött och fyller på med spån/papper allt eftersom det behövs. Även fast de inte har någon permanet bädd så har han ett spånlager i boxen på ca 1dm.

nej
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
jag har bädd som är av spån och halm.
har jag inte bädd så ligger pållen på betongen eftersom han rumlar runt så mycket och skrapar upp ströet mot väggarna
nix ingen bädd, mina hästar bara gräver upp den och då stinker det fuuktansvärt!

japp de har bädd nu, det är bara calippo som bökar till den.

MIN SHETTIS STÅR PÅ SPÅN. JAG MOCKAR UT ATT KISS OCH BAJS VARJE DAG OCH SKALL FORTSÄTTA MED DET I VINTER MED. VÅRT STALL ÄR SÅ VARMT SÅ DE FRYSER INTE.
#6, ooooj, här blir vi aggresiva..

#7 JAG VAR INTE ARG. FÖRLÅT. FORMELERADE MENINGEN FEL. 

Har självklart bädd. Blir både varmare och mjukare för alla hästar. Går åt mindre halm också.

Spån till stona inte bädd, hingsten har torvbädd.
Ska börja lägga bädd i dag tror ja;)
Nej, vi ska inte ha bädd.

#6-8 hon menade att du skrev med stora bokstäver. det är likamed att skrika.

mina ston som går på lösdrift ska ha halmbädd, om jag har någon häst i boxarna inne i stallet blir det oxå halmbädd, hingstarna som står i spilta får ny halm morgon och kväll när jag mockar, just nu står mina föl i lösdriftsboxen i väntan på idkontrollanten.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Ja, har bädd. Spån nederst och halm överst mest föl fölets skull (för att han ska hinna torka).

Nej ingen bädd här inte. Dom står på spån och allt mockas ut dagligen
Jag har "halvbädd" året runt i stort sett, gör rent totalt kanske 3 gånger om året eller efter behov…
Bädd, varför ta ut allt? 

HAr inte bädd… :)

Bädd till alla mina, enbart halm. Fungerar kanon, ingen lukt, brukar ta en rejäl mockning en gång per vinter i samband med töväder då boxarna har en tendens att bli lite blöta. Annars mockar jag ut skiten samt ev uppgrävt blött. Varje dag, mockar åt fem stycken på ca 15-20 min.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Ingen bädd, utan mockar ut all pink och skit. Han rör runt för mkt.

Faxi har bädd och jag hade velat att Freya också ska ha det, men tyvärr är hon en stor gris som drar upp allt….grrrrr häst toka…så hos henne får jag mocka kiss och bajs varje dag. Faxis bädd fungerar så att min kära sambo mockar ut kisset ca 2 gånger i månaden och jag tar bajs och strör varje dag