Bokmärken???
Varför fungerar det inte att sätta bokmerken? Jag ycker det var väldigt bra för det är svårt att hitta tillbaks till gamla forum när man inte är här så ofta :P

det hade varit bra.. särskilt om man tycker att något är intressant:) bra ide. tummen upp!

mm men undra varför det inte funkar? ska man fråga ägaren till sidan kanske :/

Jag var tvungen att kolla om det fungerar eller ej och för mig fungerar det!
Klickar du på Bokmärk symbolen som är mellan Prenumerera och Tipsa en vän ?
Sen när du vill ha upp dina bokmärkta inlägg klickar du på Bokmärken brevis Sök funktionen.
Prova igen och berätta hur det går :o)
Mvh Charlotte Medarbetare på ridsport
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Det fungerar för mig också, jag har testat på flera inlägg. Jag är också intresserad av hur det går om du provar en gång till.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

jag kunde med bokmärka. vet inte ens hur bokmärkningen funkar. förklara någon?

#0 (horspawer)
Får du kanske något felmeddelande?
// staffan

lisette- Om d klickar på "bokmärk! upptill höger så sparas det inlägget bland dina bokmärken, tex om det är något speciellt du vill snabbt hitta till igen för det var en extra intressant tråd.
Klickar du sen på "bokmärken" upptill vänster så kommer det upp en lista på de bokmärken du gjort och sen är det bara att ta fram det inlägget.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

ja här funkar det nu ivf.. kanske inget fel ändå?

Har tästat igen,men nu får jag inte äns upp den. när jag trycker på bokmärken så händer ingenting. förut har jag fått en felanmälan. jag har ingen seg dator eller så häller men jag klickar och klickar och det händer inget???

iFokus har varit jättesegt för mig idag, även på jobb. kanske beror på deT?

Det är alltid segt för mig. *snyft*

ibland är det segare än sirap även om vi sitter på modem… fick reda på idag att en markägare satt sig emot att de vill gräva ner adslkablen på hans mark… dumma gubbe.