Det känns konstigt.
Någon skrev till mig igår på lunar "Där är ju den hästen som min kompis ska köpa" och menade min förra C-ponny. En C-ponny som jag hyrde och hade som min egen i 3 år… Red in alldeles själv och kämpade genom svåra tider med blod svett och tårar för att sedan lyckas jättebra på träningar och tävlingar. Vår vänskap var bäst. :) Men jag började bli för stor för honom och alla sa att jag inte kunde ha kvar honom… jag vägrade inse det och sa att om jag nån gång skulle lämna bort honom så skulle jag inte ha någon häst, jag tyckte att han var mitt intresse, inte hästarna. Men när han sedan började stanna på tillochmed 70 hinder… då märkte jag att någonting var fel. Jag var för stor… :( Jag var påväg att köpa honom (men han gick inte igenom besiktningen som tur var nu i efterhand…) Jag ramlade över en D-ponny som jag var iväg och provred en gång och bestämde mig för att jag ville ha den, lämnade sedan iväg min C-ponny och det var RIKTIGT RIKTIGT jobbigt… men han kom upp till sin mamma och bror och bor nu bara några mil ifrån mig, jag får lov att komma upp där och rida honom NÄR jag vill… Jag har vetat att han varit till salu men nu när det verkligen händer så känns det som att MIN C-ponny ska bli någon annans… :'( Fast man får ju tänka på han också… han kommer säkert att få det bra. :) Skickar med en bild på oss.

Åhh, vilken sötnos!
Förstår att det känns hemskt, men han kommer säkert att få det jätte bra hos den nya ägaren. och du kan väl hälsa på ändå?

De va en riktig liten sötnos de där! =)
Förstår hur det känner det när det är "din" häst, jobbigt när man inte längre kan hälsa på o kramas en stund.

Ja, jag hoppas man kan hälsa på honom hos den nya ägaren. :)