Hur långt....??
Hur långt har ni till stallet??
Jag har 2,5 km men har hittat ett mycket mysigare stall som jag har ca. 1 mil till. Känns som om det är lite långt men tyckte jätte mycket om det.
Vad tycker ni?? Är det långt??

Finns väl de som har längre än så. Tror jag har typ 3 km kanske. Vet inte riktigt, jag åker ju bil så det spelar inte mig så stor roll.
Trivs du inte i ditt nuvarande stall?

om jag är hos mamma är det 3 km, vilket jag inte är så ofta, annars är det 2 mil.
Om jag är hemhemma så är det kanske på sin höjd 50 m (jag är usel på att bedömma avstånd) där jag sitter nu (i min lägenhet) så är det ca 13 mil till stallet…..

#1 både ja och nej. Luften är väldigt dålig och då jag har hosthäst känns det andra alternativet mycket bättre eftersom där finns ordentlig ventilation. Mycket mysigare med för den delen!

#5 Då är det ju inget snack om saken =) Byt stall!

#6 jo hade nog tänkt det. får hyra hela stallet med typ 5 boxar för 2000:- i månaden. Ska bara få med mig någon mer eller hitta en häst till så att han inte blir ensam.

Oj, det va ju inte alls tokigt! Hoppas du får med dig nån så han slipper stå själv =) Det finns alltså inga hästar där nu då?

#8 nope. Tyckte det verkade perfekt! Slipper man kampas med en massa folk som man kanske inte tycker om.

Just nu har jag 1 mil till stallet men om ca 2 månader har jag ca 50 m. Tycker att du ska byta stall.

Jag har bara några meter till mitt stall. *ler* Hur skönt som helst.

#11 om man ändå hade det så bra!
7 meter utanför ytterdörren :P

Jag har 1 mil till stallet, åker dit 3 ggr/dag. Funkar jättebra. Tycker absolut att du skall byta stall
3-4 mil till det ena stallet, 5 km till det andra stallet.. ;) Och ändå håller jag mest till i det som är längst bort.. :P

1mil är jättelångt tycker jag! Jag har 1,5-2km till mitt stall och det tycker jag är långt..hehe ..
jag har nog ungerfär 1,5 mil kanske, går ganska snabbt. :)

de kan väl inte va bara 2,5km till stallet??????? el har du bytt stall??? tror att du kollat på ett stall vi funderat på tidigare….. kram

jo, jag bor ju mitt inne i stan. Så jag har ungefär 2,5 km till stallet. Ok, vart låg de ni har funderat på?

Har ca 9 km till stallet å det funkar bra! =)
Jag har 2,5 mil..
Jag har ca 15 min promenad hemifrån mig till stallet,
vet inte vad det blir i km ;) Men nära har jag..

Vet inte exakt hur långt jag har. Men man kan gå dit rätt snabbt i alla fall och cykla tar bara en kvart ;-)
Men ag är bekväm av mig, skulle sååå gärna vilja ha stallet hemma. Därför älskar jag somrarna när de är på sommarbete för det ligger alldeles bredvid huset :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag har 3.5 km jätteskönt, jag hade ju 1 mil förut 
30-40 meter 

Till ena stallet (ridskolan) är det väl ett par kilometer, och det andra (medryttarhästen) strax över en mil. Eftersom jag har bil känns det inte som det spelar så stor roll med de avstånden.

ett stenkast. och jag kastar inte långt…

50 meter till stallet och där finns ridhus 

Jag har 1,5-2 mil till stallet, tidigare hade jag 2 km…

Jag har 5 km. Tar ca 20 minuter att cykla …
Jag har en 2 km kanske.. Beror på vilken väg man tar :P

Vårt stall ligger 10meter från ytterdörren=) Lite lagom tycker jag…

knappt 1 km
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#19 Det ligger i Korsanäs (för mig det hette) ligger utåt Milligarne

#34 Ok.. va ni och tittade på d??

nej de va vi aldrig… de va ju inte större än vårat… så vi brydde oss inte om de sen…

#36 Ok..

Jag har 2,4 mil till stallet där Nasse bor och lite drygt 7 mil till Mirabil och hans uppfödare…men snart kan jag hämta hem honom och då blir det 2.4 mil enkel resa nästan varje dag.
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Jag har ca 5 km

30 meter
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
ca 1,5 mil

vill bara medela alla att jag har bestämt mig för de stallet nu. Var ute och tittade idag igen och pratade med ägaren!

Ska bli spännande att få åka med ut och titta på det sen. Kram och tack för all hjälp idag
1mil typ. Tar ca 6-7min att åka dit m bil.

#43 va så lite så! du ska få följa med ut så fort vi kommit på plats! pratade mer med han som ringde! ett 3 årigt sto på 154-155 cm. Ljusbrun och typ aldrig startad. Ska vara jättevacker! inte riden något men de ska jag väl kunna ordna själv.. ska ringa honom i morgon igen så att jag kan bestämma en tid och komma och titta på henne.
jag hade 25 meter til lmitt stall innan, idag ahr jag fågelvägen 1½ km, men bilvägen är det 1½ mil….. tar 15 minuter emd buss inkl byte plus 10 min promenix….
nya stallet komemr vä lligga iaf 20 min med kommunaltrafik och sedan 10-20 min promenix….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Har 2 mil till stallet. Tar först bussen ner till tågstationen, därefter åker jag tåg i 20 minuter till byn och därefter cyklar jag 4 km.

1,9 mil ungefär. :)
DojoKelder var ligger detta hära stallet? :)
#47# Vad jobbigt. ;) Är du där varje dag då? :O

#48 blekinge, 1 mil utanför Ronneby..

#45 vad kul! Hoppas det ör en häst som du faller för

#50 ska titta på henne idag!

#51 kan väl höra av dej när du tittat på pållen…? nyfiken… vill se stallet me! 
Jag har ca 1,5mil till stallet, de flesta av mina inackordneringar har något liknande med.
Jag får ju lite annan syn på avståndet då stallet är min arbetsplats, men vet att de flesta utav mina inackordneringar känner som så att det är lite långt och besvärligt, absolut om det blir något strul med bilen, men att det är värt det eftersom de är nöjda med stallet. Skulle de inte vara så nöjda som de är skulle de inte orka åka så långt.

#52 självklart ska du få se stallet!! Och min nya lilla stjärna också! ska försöka hämta hem min lilla Wilma i helgen…
Till mitt nuvarande stall har jag ca 5 km enkel resa till.
Bussarna går skitdåligt, typ max 1 gg/timmen. Brukar få skjuts fram och tillbaka av pappa mot att jag betalar soppan till bilen.
Letar stall igen…