God morgon 22/4
I dag har vi sol, men ett grått dis över himmlen, SMHI har utlovat lite regn i dag och det behövs nog på alla nysådda åkrar. DEt enda som är planerat är att köra iväg med vår sönderskurna oljetank som vi tog ut från källaren tidigt i våras, den ligger i mitt potatisland just nu, så den måste väck nu så jag kan sätta potatis.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

imorse fick jag strömavbrott, snacka om att jag blev förvånad!
idag tänkte jag rida en liten sväng.
Jag kommer nyss från jobb. Tror ni inte jag lyckades cykla hela vägen dit och inse att jag glömt stallnyckeln hemma, för första gången på ett och ett halvt år! Så jag fick cykla hem, genom hela stan och sen tillbaka de 25 minuterna i uppförsbacken till stallet. Inte kul!
Idag ska jag in till sjukhuset för omläggning som vanligt numera, sen jobb igen ikväll.

Idag har jag varit ute och gått runda me hunden och 4 andra hundar på morgonen. Ska lägga en liten hand vid pluggandet idag, sen är det dags för kör nummer 2 ikväll =)
Ska ta mej ut nu innan kören och lägga ett spår till hunden tänkte jag med.
#2 vad är det för såromläggning du går på? (du behöver inte svara om du inte vill! =) )
Idag måste jag läsa uppsatsen jag ska opponera på på tisdag, hittar dessvärre ingen pluggarlust…
Igår red jag, red vilse, fstanade nästan i ett tjärr, kom knappt över ett kalhygge… en värdelös ridtur. Bara för att hitta nya vägar, men nu vet jag - där går inte att rida! Är glad att varken hästen eller jag fick några skråmor. Bara barbackasadeln som fick sig en törn.
Ska nog ut till hästarna och dra päls idag, tänk om man kunde göra nåt av all pälsen, blir ju några kilon på 30 hästar!

Jag fick reda på att jag kanske får starta hoppning iFokus, så håll tummarna nu!
Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

#4 SPÅR! ;)

Nu har jag satt min sista potatis (för i år)
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
#4, infektion i ett operationssår under ena knäet, så jag har gått i snart tre veckor på sårvård varannan dag.. trist, men nu började det gå på rätt håll iallafall, fick sluta med pencilin idag, så det är allitd något.

God eftermiddag!
Riktigt soligt och härligt idag. 12 grader i skuggan.
Har jobbat och sedan åkt på soptippen med en massa skräp. Transporten har stått full hela vintern och nu äntligen åkte vi iväg med det. Nu är det bara att lasta nytt.
Kl 17 är det gympamöte och efter 21 någongång åker jag till stallet och tar in grabbarna.
#6 Fattar inte, är lite trög! =)
#8 Trist! Skönt att det går åt rätt håll! Varannan dag…jobbigt att behöva planera in för det hela tiden! Krya på dig!

jag fick hjärtklappning här hemma. har en skiva med bilder på min son plus lite annat som faktiskt är viktigt för mig.
skivan gick helt plötsligt inte att spela i vår dator. skivan hittades inte alls.
men, grannens dator fungerade den i. så nu lägger vi över alla bilder till hennes hårddisk. =) snacka om att jag kunde pusta ut.
ridit har jag gjort, skulle kört brago med. men fick ägna mig åt bilderna istället.
God dag
Varit på skola och sedan sjukhus. Kändes som den försa givande sjukhusvistelsen på länge… Får se vart detta slutar nu, förhoppningsvis kommer jag kunna börja rida i sommar 
Med vänliga hälsningar
Chess
Go´kväll!
har jobbat, hämtat ungar på förskolan o fritids, varit snabbrunda på Eko(som alltid blev dem nödiga så vi stack rätt snabbt därifrån), hämtat kläder från me and i till tindra, hem o gjort mat, lämnat ungarna till farbror o sen på skolmöte på den ev skola lilllan ska börja i till hösten. MIN gamla skola så det känns rätt ok fast jag gråter blod än över att "vår" skola läggs ner efter snart 200 år.. men hoppat ha rinte övergivet mig ännu…är naiv o hoppas o tror att vi ska klara skolan fortfaranade..dumt va eller!?!
Hästarna har jag än så länge bara hälsat på i hagen ..dem får ha sitt sen..pausar en stund här bara först..o andas;-)