Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 685 ggr
bebbe
0

God morgon 21/4

Fint väder i dag oxå…ingen nattfrost, kl 10.30 ska Inge vara hos sjukgymnasten sen ska jag röja lite här inne.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

Zahara
0

God morgon, vet inte vad jag ska göra i dag, löshoppa kanske…

funderar på om jag ska sätta ut annons på zara, se om där e någon som vill ha ett föl e henne…

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Maja
0

Föreläsning och sedan vet jag inte.. Promenad kanske? :D

Zadeira
0

Redan 21 april? Jag undrar var tiden tar vägen…

Idag är ajg helt ledig, så vid lunchtid tänkte ajg åka ner till vår koloni och sola. Verkar bli en sån dag idag ;)

Lindbygarden
0

god morgon god morgon

här  verkar det vara föl på G och jag är så pirrig!

HannaT
0

God morgon.. Jag har just vaknat och ska iväg till stan snart, måste till banken.

Det ser oroväckande grått ut ute.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

pippa__
0

Go middag!

Det var ett tag sen jag var här och luffade..

Idag har jag och hunden varit ute på tur med inlinesen. Det gick över förväntan, inget ramlande eller liknande. Körde dock över tassarna 2 gånger Skäms

Ska iväg på stresshanteringskurs nu i eftermiddag, sen ikväll är det sång med gospelkören =)

lisette
0

#6 hörru. ring mig!

Repoort
0

God eftermiddag!
Har jobbat och sedan ridit. Solen tittade fram precis då jag sadlat. Blev en härlig tur i solskenet. Fyllde sedan på vatten och hö i hagen och boxen.

Ska inte göra något speciellt alls resten av dagen

HannaT
0

Jag har betalat mitt studentflak idag! Wiiiie, bara 3 månader för sent, haha. Nu är jag sjukt pepp! Snart kommer mössorna också.

Hanna Törmälä, sajtvärd för hästhoppning.iFokus.
Läs gärna min blogg: tormala.devote.se.

Anna
0

Skola idag, gick rätt snabbt.

Ska plugga och ta det lugnt ikväll.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Fiona
0

Skolan först idag , hade volleyboll halva dagen så det var rätt gött =) Nu ska jag plugga och ikväll kommer min lilla älskling hem :D Min lilla shettis dam som har vart ute på foder sen i höstas, kommer bli väldigt roligt att få hem henne igen!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

AusaBausa
0

#6 det var INTE igår…kommer du ut snart till obyggden o hjälper mig tömköra "kärringen" här hemma?

har haft besök av gammal kompis m  barn i dag. Dem red Kefir o det gick strålande..ingen kärring där inte;-)

Strålande sol men kallt i vinden.. borde ta tag i o fixa käk men töjjar inte…gubben är ute o målar så det ligger på min lott även i dag, hrm!

bubbelbubbel
0

nu vankas det snart mat, innan dess var det jag-får-inte-somna-men-gör-det-ändå-nickningar i soffan. usch.

AusaBausa
0

så har jag lagat mat o hann ut o rida en liten runda. Har bara en grym allergi just nu o bara HATAR denna tiden!!! Grrr…

WinterPrince
0

Idag har jag haft redovisning på morgonen, sen var jag och -lunchfodrade, diskade lite hinkar och andra bunkar. Dags att -börja packa. Nu försöker skriva en PowerPoint till nästa redovisning. -Men det är roligare att pilla med effekterna än att skriva texten.