Tre månader med ifokus
..Idag är det exakt tre månader sedan ridsport blev klar
!!!
Tack åter igen alla underbara medlemmar!
mvh Linda

Grattis till Ridsport som är jättebra.
Jag tycker ju även om kattsajten och matlust.
Men saknar fortfarande en hundsajt.
Carola

#1 tack jag lovar det kommer nog snart..
mvh Linda

Vad kul!
Det är iaf en toppen sajt
Och vad kul med en hundsajt, det saknar jag också.

Plats, alla hundälskare…. 
Passar på att tipsa om den diskreta bannern längst upp på sidan. Meningen med iFokus är ju att hugade medlemmar skall kunna starta egna sajter om ämnen som berör just dem. Eller tipsa oss om ngn som du tror skulle bli en lysande värd för ett speciellt ämne.
Ett annat tips är att ta kontakt med ngn av värdarna på existerande sajter och fråga om ni inte kan få breda ut er lite mer i t ex en artikel.
Hör av er,
/Pelle

Ja, det kan ju heta hund- och katt sajten i stället för bara katter? Pia! Känner du dig manad? Vet att du är här ibland och kikar.
Carola

Ha ha, ja varför inte egentligen, jag kan dock bara bidra med foton på min allra endaste hund och inte någon långtgående hundkunskap. Det kan andra så mycket bättre!
Å andra sidan puffar ju ju redan så gärna för andra djurarter på katter-sidan:) Fast jag tycker nog att en katt resp hund-sida skall vara två olika sajter. Men i väntan på det så är det välkommet med lite hundbidrag, helt ok. Jag kan skapa en egen grupp för artiklar och en Övriga husdjurs-rubrik.

Ja, vi har ju redan skrivit lite om hundar där så varför inte börja med det tills vidare. Kör på.
Carola

Tycker iof att det ska vara en egen hund sida, har lämnat lite förslag på aktiva hundmänniskor innom skk så vi får väll se.
mvh Linda
Ja, detta är en mkt bra sida men många trevliga medlemmar!
Mvh Wanilj
älskar denna sida;)