B-ponny sto 6-år
Jag har nu beslutat att sälja mitt russto pga att jag inte längre har tid.
Hon är grundutbildad i ridning och har stor potential i dressyr. Hon är frammåt och ganska känslig, kräver därför en hyfsat säker ryttare.
Hittills har hon endast tävlat i trav men hon säljes endast som ridhäst då hon potential att bli riktigt fin och hon på senaste tiden varit för stressad i lopp. Hon är visad på utställning med 41p.
En jättetrevlig häst på alla sätt men med temprament. Har aldrig varit några problem att lasta eller sko.
Erika Schieber
073-3339571
erika.schieber@cygate.se

Skulle vilja ha hene men jag är för stor o komer lite senate få en häst som heter Tango :) men hon är fin så jag tror du kommer hita någon snart .Lycka till.
41 p inte illa :) detta är ju ett tillfälle för den som även vill kunna ta ett föl lr fler. Jätte fin o körd är hon med vad har hon för travtid? och vad är priset på henne ?

Jag vill gärna att hon kommer till någon som vill ta föl på henne då jag själv hade tänkt betäcka henne i år. Hon är e. timon (som lämnat flera diplomstom) u. bloss (elit) som även hon lämnat flera diplomston. Hon har 2.08 i travrekord.
Jag har lagt in rätt mailadress i första inlägget nu! :)
MVH Maja, Medarbetare på ridsport.ifokus

Tackar :)

Putt

putt

Pris 20000kr

putt

Jag kan tänka mig att sälja henne lite billigare vid snabb affär då jag vill hitta ett hem åt henne så fort som möjligt så hon kommer till någon som kan lägga ner mer tid på henne än vad jag har möjlighet till nu. Hon har verkligen potential att bli en fin ridhäst då hon är väldigt lätt och fin i munnen, har lätt att gå i form och är lättlärd. Hon uppskattar verkligen att bli riden och är pigg och frammåt!

Gud så synd att det var just nu den här annonsen kom, för nått år sen hade jag nog gärna velat ha henne, men hoppas att du hittar nån duktig liten ryttare till den vackra lilla hästen!
Lycka till!

putt